0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت انتخاباتی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت در هر زمینه ای می تواند وارد شود و تأثیر مثبت خود را بگذارد. زمینه انتخابات نیز یکی از این موارد است. در زمان هایی که به انتخابات ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس، شورای شهر و سایر انتخابات نزدیک می شویم، شاهد تبلیغات گسترده و فرا گیر نامزدهای انتخاباتی هستیم.

داوطلبان برای پیروزی در انتخابات از راه های مختلف تبلیغاتی مانند نصب بنرها، پخش تراکت ها، تبلیغ در شبکه های اجتماعی و تلویزیون استفاده می کنند. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. در برخی از آن ها هزینه ها بسیار بالا بوده و در برخی دیگر موضوع آلودگی فضای شهر مطرح است.

از میان روش های تبلیغاتی، طراحی وب سایت یک از بهترین روش ها می باشد. به این دلیل که هزینه ای مقرون به صرفه داشته و از تمامی نقاط کشور امکان دیدن وب سایت وجود دارد.

این وب سایت ها می تواند همان وب سایت شخصی فرد باشد که در زمان انتخابات صفحه اول سایت را به موضوع انتخابات اختصاص می دهد. و یا صفحاتی دیگر برای این کار در نظر گرفته شود.

امکانات طراحی سایت انتخاباتی

طراحی سایت

اسلایدر؛ می توان در این وب سایت ها اسلایدری جذاب با عکس های مرتبط با تبلیغات قرار داد. همچنین می توان شعارهای تبلیغاتی را روی هر عکس نوشت.

تقویم؛ می توان تقویمی به طور روزشمار تا تاریخ انتخابات طراحی کرد تا در آن نشان داده شود که چند روز تا انتخابات باقی مانده است.

صفحه درباره من؛ در این صفحه اطلاعات کاملی راجع به نامزد انتخاباتی آورده می شود. سابقه کار، فعالیت ها و توانایی های فرد ذکر می شود.

آمار بازدید؛ با استفاده از این قابلیت مشخص می شود که چه تعداد از افراد از سایت بازدید نموده اند.

انتقادات و پیشنهادات؛ می توان در وب سایت قسمتی برای ثبت نظرات کاربران قرار داد.

امکانات این گونه وب سایت ها می تواند بسیار زیاد باشد. برای اطلاع از آن ها با یک شرکت طراحی سایت معتبر مشورت نمائید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%