0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی ریسپانسیو در طراحی سایت چیست

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی ریسپانسیو در طراحی سایت چیست

طراحی ریسپانسیو یک  رویکرد به طراحی سایت است که باعث می شود صفحات وب به خوبی بر روی انواع دستگاهها و اندازه صفحه یا پنجره نمایش داده شوند. محتوا، طراحی و عملکرد در همه دستگاه ها برای اطمینان از قابلیت استفاده و رضایت لازم است.

تصاویر انعطاف پذیر نیز در واحدهای نسبی اندازه گیری می شوند تا از جلوگیری از نمایش آنها در خارج از عنصر حاوی آنها جلوگیری شود.

پرس و جوهای رسانه ای صفحه را می توان با استفاده از قوانین مختلف CSS بر اساس ویژگی های دستگاه نشان داد .طراحی ریسپانسیو امری بسیار مهم شده است زیرا میزان ترافیک تلفن همراه در حال حاضر بیش از نیمی از کل ترافیک اینترنت را تشکیل می دهد. طراحی ریسپانسیو، نمونه ای از ظاهر رابط کاربری است.

چرا طراحی ریسپانسیو

با توجه به حجم بالای استفاده از اینترنت در دستگاه های تلفن همراه، دیگر نمی توان آنها را نادیده گرفت. در سال 2014، برای اولین بار کاربران بیشتر از دستگاه های تلفن همراه خود از اینترنت استفاده می کردند . از کجا یک وب سایت باید از دستگاه های اساسی تلفن همراه که دارای جاوا اسکریپت هستند پشتیبانی کند؟ مرورگر (عامل کاربر) (همچنین “مرورگر sniffing” نامیده می شود) و تشخیص دستگاه تلفن همراه دو روش استنباط می کند که برخی از ویژگی های HTML و CSS پشتیبانی می شوند با این وجود، این روش ها به طور کامل قابل اعتماد نیست مگر اینکه در ارتباط با پایگاه داده قابلیت های دستگاه استفاده شود.

ازجمله مزایای طراحی واکنشگرا :

از جمله مزیت های طراحی واکنشگرا میتوان به صرف وقت کم اشاره کرد.

در طراحی نیاز به صرف زمان بیشتر جهت طراحی های نسخه موبایل نیست وتنها با طراحی واکنش گرا میتوان سایت را در تمامی صفحه نمایش ها مشاهده نمود.

در طراحی واکنشگرا تمامی صفحات سایت یک آدرس URLرا دارند وسایت شما با تمامی ابزارها قابل مشاهده است.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%