0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

صفحه کودک در وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

صفحه کودک در وردپرس

آیا می خواهید یک صفحه کودک در وردپرس ایجاد کنید؟ همانطور که می دانید صفحات در طراحی سایت وردپرس می توانند مستقل یا سلسله مراتبی باشند. بدین منظور که دارای صفحات زیرین می باشند.

صفحه کودک در وردپرس چیست؟

محتوا در وردپرس شامل دو نوع صفحه و پست می باشد. بهتر است بدانید پست ها بخشی از یک وبلاگ هستند که در یک نظم زمانی معین (اولین نوشته های جدیدتر) نمایش داده می شوند. همچنین پست ها بر اساس دسته بندی ها و برچسب های مربوطه سازماندهی می شوند. اما صفحات مانند “درباره ما”، “تماس با ما” و … بخشی از یک وبلاگ نیستند و می توانند سلسله مراتبی باشند. یعنی دارای صفحات والد و فرزند باشند.

معمولا، وب سایت های کسب و کار از صفحات برای ایجاد ساختار وب سایت استفاده می کنند. به این ترتیب یک وب سایت بدون ایجاد وبلاگ ایجاد می شوند. کسانی که می خواهند از وبلاگ برای بازاریابی محتوا  استفاده کنند، به راحتی می توانند یک صفحه وبلاگ جداگانه ایجاد نموده تا به هدف خود دست یابند. به هر حال اگر تعداد صفحات شما زیاد باشد سازماندهی آن ها دشوار می شود. بنابراین ملزم به ساختن صفحات کودک و یا صفحات والد می شوید. در نتیجه این صفحات در بهینه شدن ساختار و طرح بندی وب سایت شما تأثیر بسزایی دارند.

به عنوان مثال، یک صفحه اصلی به نام “درباره ما” می تواند شامل صفحات کودک دیگری مانند اعضای تیم، تاریخ، مشاغل و باشد. همچنین هر صفحه کودک نیز می تواند صفحات کودک مربوط به خود را داشته باشد. به این ترتیب شما می توانید با ایجاد روابط بین صفحات خود ساختار مناسبی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%