0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

مقایسه صفحه سازهای وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

آیا دنبال یک راه آسان برای ساخت و سفارشی ساختن سایت وردپرسی خود هستید؟ اکنون استفاده از پلاگین صفحه ساز وردپرس برایتان مفید است. در واقع صفحه سازها به شما این امکان را می دهند که صفحات طراحی سایت خود را بدون نیاز به برنامه نویسی ایجاد، ویرایش و سفارشی نمایید. نحوه استفاده از این افزونه از طریق کشیدن و انداختن و یا به اصطلاح Drag & Drop می باشد. در این مقاله به مقایسه صفحه سازهای وردپرس می پردازیم و دو نوع از بهترین سازندگان صفحات وبسایت را با هم مقایسه می کنیم.

چرا از صفحه ساز های کشیدن و انداختن در وردپرس استفاده می کنیم؟

بسیاری از مبتدیان هنگام ساخت یک وبلاگ با مشکلاتی در رابطه با چیدمان و سفارشی ساختن صفحات وبسایت مواجه می شوند.

در حالی که بسیاری از تم های پیشرفته وردپرس متفاوت از طراحی صفحات هستند. سفارشی ساختن صفحات برای کسانی که با کدهای HTML  و CSS آشنا نیستند بسیار سخت است.

به همین دلیل کاربران اغلب از ما سوالاتی دارند از جمله اینکه می پرسند: “یک صفحه ساز با روش انجام کار drag & drop (کشیدن و انداختن) برای وردپرس وجود دارد؟”

وقتی ما با افرادی که از Weebly به WordPress یا از Wix به WordPress تغییر روش می دهند صحبت می کنیم، رایج ترین پاسخ آنها این است: “من خواهان این هستم که وردپرس یک سازنده وب به صورت drag and drop داشته باشد.”

بسیار خوب، چندین پلاگین صفحه ساز معروف برای وردپرس وجود دارد. آنها به شما این امکان را می دهند که طرح های کاملا سفارشی وب سایت خود را در WordPress بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنید.

از آنجاییکه چندین پلاگین صفحه ساز مختلف برای وردپرس در بازار وجود دارد، تصمیم گرفتیم که صفحه سازان برتر وردپرس را مقایسه و رتبه بندی کنیم، بنابراین می توانید راه حل مناسب برای نیاز خود را انتخاب کنید.

معیارهای ما برای مقایسه این سازندگان صفحه وردپرس عبارتند از: سهولت استفاده، انعطاف پذیری و خروجی طراحی.

در ادامه به معرفی و مقایسه دو صفحه ساز محبوب می پردازیم:

  • Beaver Builder
  • Divi

 

Beaver Builder یک پلاگین صفحه ساز پیشرفته برای WordPress است. به نظر ما، تا حد زیادی بهترین سازنده صفحه وردپرس در بازار است. زیرا دارای سرعت بالا و تور داخلی برای آشنایی بهتر با رابط کاربری است. با پلاگین Beaver Builder می توانید تمام تغییرات خود را مشاهده کنید، زیرا شما عناصر را به سادگی از نوار کناری سمت راست انتحاب نموده، می کشید و در صفحه خود رها می سازید.

همچنین می توانید بر روی هر عنصر در یک صفحه کلیک کنید تا خصوصیات آن را ویرایش کنید.

 

طراحی سایت اسپیناس

 

 بهتر است بدانید Beaver Builder دارای بیش از 30 قالب طراحی شده برای صفحات مرجع است که موجب ایجاد طرح های خیره کننده از وب سایت می شود.

صفحه ساز فوق با نسخه جدید وردپرس سازگار است؟ بله، سازگار است.

Divi یک افزونه صفحه ساز وردپرس است که استفاده از آن این بسیار آسان است و دارای 20 طرح مختلف برای انواع وبسایت است. Divi builder دقیقاً مانند Beaver Builder  یک صفحه ساز بصری است. البته در اصطلاح به این ویرایشگرها WYSIWYG می گویند. این عبارت اختصار جمله (what you see is what you get ) ( آنچه شما می بینید چیزی است که دریافت می کنید.)

 

طراحی سایت اسپیناس

 

با استفاده از این صفحه ساز می توانید به طور مستقیم بر روی صفحه خود کلیک کنید و شروع به ویرایش طرح در حالت پیش نمایش کنید. همچنین شما نیازی به ذخیره و کلیک بر روی پیش نمایش جهت دیدن طرح جدید ندارید.

Divi همراه با 46 ماژول محتوا است که شما می توانید در هر جای طرح خود آن را بکشید و رها کنید. همچنین می توانید آنها را در 3 بخش  و 20 سطر مرتب کنید نموده و هر عنصر را با استفاده از تنظیمات پیشرفته طراحی خود سفارشی کنید.

با Divi، می توانید هر گونه طرح صفحه سفارشی را درعرض چند دقیقه ایجاد کنید و طرح های Divi را برای استفاده های آینده در سایت خود ذخیره کنید. بهتر است بدانید این پلاگین با هر تم وردپرس کار می کند. از همه مهمتر آن است که با پرداخت 89 دلار در سال می توانید طرح، افزونه و تمام محصولات زیبای آن را بدست آورید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%