0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

شش ابزاری که برای سئو در طراحی سایت لازم است!

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

یک مقاله بسیار جذاب برای آنهایی که می خواهند وب سایت خود را بهینه سازی کنند. امروز شش ابزاری که برای سئو در طراحی سایت لازم است! را باهم بررسی می کنیم.

تمام تلاش ما در اسپیناس برای بالا بردن سطح آموزشی شما می باشد. تا برای بهینه سازی وب سایت خود هزینه گزافی را پرداخت نکنید . با آموزش های ساده ما همراه شوید می خواهیم گام به گام به شما آموزش دهیم.

این ابزار ها برای سئو و بهینه سازی سایت رایگان و فری است که به راحتی می توانید از این ابزارها استفاده کنید تا در موتور های جستجوگر به راحتی در صفحه اول قرار بگیرید. تقریبا تمام افراد ابزار های رایگان را دوست دارند که با این ابزار ها می توانید یک اتفاق بزرگ و خوب را به نام خود رقم بزنید. در طراحی سایت اسپیناس تمامی طراحی سایت ها براساس سئو بیس انجام می شود چون بر این اصل استوار است که موفقیت طراحی وب سایت شما موفقیت ما را به ارمغان می آورد.

ابزارهای رایگان و فری

با 6 تا از ابزار در بهینه سازی وی سایت شما آشنا می شویم:

ابزار اول Google Analytics

ابزاری به نام گوگل آنالاتیک وجود دارد که یکی از استانداردترین ابزارهای برای سنجش سئو محسوب می شود. برای وب سایتتان حتما از این ابزار استفاده کنید. کمک بسیار زیادی برای ترافیک وب سایت شما می کند. این ابزار اطلاعات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. مثلا در چه صفحاتی از سایت شما ترافیک بیشتری دارد. حتی  این ابزار مسیرهایی که بازدید کنندگان از وب سایت شما داشته اند را به شما اعلام می کند علاوه بر این زمانی که در وب سایت شما حضور داشتند هم محاسبه می کند. پس این ابزار به شما کمک می کند تا مسیرهای بازدید کنندگان را دنبال کند و با دانستن حضور بیشتر آنها در صفحات به بهبود صفحات مورد نظر از طرح و محتوا انجام دهید.

ابزار دوم Insights

این ابزار گوگل به راحتی می تواند سرعت وب سایت شما را بررسی کند. سرعت سایت یکی از فاکتورهای بسیار مهم در بارگذاری در صفحات موتورهای جستجوگر است. سرعت وب سایت شما تاثیر بسیاری در موتورهای جستجوگر دارد که باعث می شود در موتورهای جستجوگر نمایش داده شوید . این ابزار ایرادهایی که به وب سایت شما وارد است را گوشزد می کند و شما به راحتی می توانید معایب سایت خود را حل کنید یا اینکه طراحی سایت مجدد داشته باشید.

ابزار سوم  Google webmaster

به جرات می توان گفت یکی از ابزار های مورد علاقه بسیاری از افراد است و طرفداران خاص خود را جمع کرده است. این ابزار یک ابزاری رایگان در اختیار همگان است و بسیار قدرتمند کار می کند و گزارش دقیقی را از اطلاعات ، کلمات کلیدی و … از  وب سایت را ادر اختیار قرار می دهد. برای کلمات کلیدی سایت به راحتی می توانید از این ابزار قدرتمند استفاده کنید.

ابزار چهارم MOZ

این ابزار به راحتی می تواند اطلاعات مفید یک وب سایت را در اختیار شما قرار دهد. با گزارش هایی که می دهد به راحتی با یک نگاه می توانید به اطلاعات وب سایت دست پیدا یابید اطلاعاتی نظیر قدرتمند بودن یک صفحه در سایت ، قدرتمندی دامنه و حتی می تواند به شما تعداد بک لینک ها را به شما اعلام کند.  با اختیار داشتن این ابزار در دست سئوکاران به راحتی می توانند وب سایت شما را ارزیابی کنند و آمار زیادی را به دست آورند.

ابزار پنجم Google Trends

این ابزار فوق العاده کمک می کند که موضوعات داغ دنیا را که افراد سراسر دنیا آن را جستجو کردند ببینید. این ابزار کلمات کلیدی را در یک بازه زمان به شما نشان دهد یا اینکه در یک شهر کوچک یا کشور خاص هم نشان می دهد.

ابزار ششم Screaming Frog

این ابزارها اطلاعاتی نظیر اسکریپ ها ، تصاویر و پیوند ها و … را به شما می دهند. این ابزار می توانید یک فایل CSV در اختیار قرار دهد. این سایت حتی می تواند متای سایت شما و اطلاعات سایت را در اختیار شما  قرار دهید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%