0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

شرکت طراحی سایت در یزد

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

شرکت طراحی سایت در یزد

در صورتی که تمایل دارید یک طراحی سایت داشته باشید، ممکن است به علت کم بودن تجربه در این زمینه به سمت افرادی تازه کار یا سودجو بروید. این گونه اشخاص شما را با وعده هایی مانند دریافت هزینه های پائین، و سرعت زیاد در تحویل سایت شما را به سمت خود جلب کنند.

باید دقت کنید که درصد زیادی از این گونه افراد یا شرکت ها، عمدتاً به دلیل پائین بودن کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، می توانند همچین ادعای داشته باشند.

مهم اینجاست که شما می خواهید از سایت خود برای سال های متمادی استفاده کنید، وب سایت شما باید قابلیت ارتقاء را داشته باشد و از پشتیبانی خوبی بهره بگیرد. وگرنه به هیچ عنوان نمی تواند کارایی مد نظر شما را داشته باشد.

مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید را در زیر عنوان می کنیم:

  • مشکلات امنیتی

برخی سایت های به خصوص سایت های فروشگاهی در خطر حمله ربات ها یا هکرهای حرفه ای و مخرب هستند. در صورت عدم دقت در انتخاب شرکت طراحی سایت، احتمال این خطر برای وب سایت شما نیز وجود دارد. تأمین امنیت سایت یکی از نکات بسیار مهم می باشد.

طراحی سایت

  • سرعت پائین سایت

سایت های زیادی را مشاهده می کنیم که سرعت بارگذاری صفحه اول آن ها به شدت پائین بوده و ممکن است از صبر کاربری که به سایت وارد می شود، خارج باشد. و کاربر بدون دیدن صفحات سایت شما آن را ببندد.

  • دشواری کار با پنل مدیریتی

در صورتی که شما از قبل با طراحی سایت و کار با پنل مدیریتی آن آشنایی نداشته باشید، ممکن است کار با آن برای شما دشوار باشد. در نتیجه شما برای قرار دادن محتوا در سایت خود با مشکل مواجه خواهید شد. و نمی توانید سایت خود را به روز رسانی کنید.

  • عدم طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

طراحی سایت

برخی شرکت های طراحی سایت که در ازای کار خود مبلغ ناچیزی را از شما دریافت می کنند، معمولاً نسخه موبایل آن را طراحی نمی کنند و وب سایت شما روی گوشی موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده نمی شود.

و از آن جا که تعداد زیادی از کاربران با تلفن های همراه خود قصد بازدید از سایت شما را دارند، نمی توانند به راحتی از قسمت های مختلف آن استفاده کنند و احتمال خروج سریع آن ها از وب سایت شما بسیار زیاد است.

پیشنهاد ما به شما، مراجعه به شرکت های با تجربه طراحی سایت و دادن سفارش به آن ها است. در این صورت است که با خیالی آسوده به سایر امور خود راجع به وب سایت می پردازید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%