0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

شرکت طراحی سایت در گرگان

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

شرکت طراحی سایت در گرگان

همین که بدون مطالعه و تحقیق به دنبال سفارش طراحی سایت باشید، کاری منطقی نیست. شما قبل از اینکه به یک شرکت برای بستن قرارداد مراجعه کنید، حتماً در این مورد تحقیق و جستجو کنید. یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید امنیت وب سایت می باشد.

طراحی سایت

در واقع امنیت سایت باعث می شود که هکرها و ربات های مخرب نتوانند به وب سایت شما آسیب برسانند. اهمیت این مسأله در همه وب سایت ها وجود دارد اما در وب سایت های فروشگاهی دوچندان می شود. امنیت سایت به نکات مختلفی بستگی دارد.

موارد امنیتی در طراحی سایت

یکی از این نکات هاست یا فضای میزبانی وب سایت می باشد. حتماً از هاستی استفاده کنید که قوی و ایمن باشد، و از اعتماد به هاست های رایگان برای میزبانی وب سایت خود بپرهیزید. هاست های رایگان یا ارزان قیمت در بیشتر موارد، دارای سخت افزارهای ضعیف و قدیمی هستند و بسیار آسیب پذیر می باشند.

اگر برای وب سایت خود از CDN استفاده کنید می توانید اطمینان بیشتری راجع به امنیت سایت داشته باشید. CDN ها سرورهایی هستند در نقاط مختلف جغرافیایی قرار گرفته اند و اطلاعات وب سایت هایی که از آن ها میزبانی می کنند را روی خود ذخیره کرده و در صورتی که شخصی وب سایت شما را باز کند، اطلاعات آن از نزدیک ترین سرور به کامپیوتر شخص وارد می شود.

طراحی سایت

در این صورت سرعت سایت شما هم بهبود می یابد. و به این دلیل که ارسال اطلاعات به صورت غیرمستقیم صورت می گیرد، امنیت وب سایت را نیز بالا می برد.

استفاده از SSL برای وب سایت نیز یکی دیگر از موارد امنیتی سایت می باشد.

نحوه کد نویسی زمان طراحی سایت از دیگر عوامل مهم می باشد که امنیت سایت را تحت تأثیر قرار می دهد. حتی ممکن است استفاده از قالب های آماده خطر هک کردن سایت را افزایش دهد.

استفاده از پسوردهای قوی برای پنل مدیریتی سایت، راه دیگر افزایش امنیت آن است. در انتخاب پسورد بهتر است از اعداد، حروف کوچک و بزرگ و سایر کاراکترها مانند علامت پوند یا دلار نیز استفاده کنید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%