0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

شروع طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

شروع طراحی سایت

چندین سال پیش طراحی سایت به اندازه اکنون بین افراد جامعه شناخته شده نبود. در حال حاضر درصد زیادی از افراد کارهای روزمره خود را از طریق اینترنت و فضای مجازی انجام می دهند. در این بین، افراد زیادی نیز هستند که تمایل دارند به طراح سایت تبدیل شوند.

اگر شما نیز علاقه مند به یادگیری و شروع طراحی سایت هستید، این مقاله را دنبال کنید.

طراحی سایت

همانطور که اطلاع دارید، اکثر منابع طراحی سایت به زبان انگلیسی هستند. و شما برای مطالعه راحت تر این منابع و استفاده از آن ها بهتر است به تقویت زبان انگلیسی خود بپردازید. در این صورت شما با سرعت بیشتری در این راه قدم برمی دارید. و اگر تمایل به فراگیری زبان انگلیسی ندارید، می توانید از منابع فارسی موجود روی سایت های مختلف استفاده کنید، اما مطمئن باشید که بازدهی کار شما به نسبت پائین تر خواهد بود.

راه های مختلف شروع طراحی سایت

آموزش آکادمیک

طراحی سایت

دانشجویان رشته کامیپوتر در دانشگاه ها، چندین واحد راجع به طراحی سایت می گذرانند. اما باید بدانید که این درس ها در واقع به منظور آشنایی دانشجو با برنامه نویسی و طراحی سایت می باشد و هیچ گاه نمی توان به طور کامل به آن ها اکتفا کرد. بلکه پس از آشنا شدن و پیدا کردن زمینه علاقه، از سایر منابع برای یادگیری بیشتر استفاده نمود.

آموزشگاه های آزاد

طراحی سایت

برخی از آموزشگاه ها، طراحی سایت را جزء کلاس های خود قرار داده و از علاقه مندان به این کار ثبت نام به عمل می آورند. آموزش دیدن در این مکان ها می تواند مفید باشد، به این دلیل که معمولاً کلاس ها در سطوح مختلف مانند مقدماتی، متوسطو پیشرفته برگزار شده و هر شخصی به نسبت میزان آشنایی خود می تواند در دوره ها شرکت کند.

ویدئوهای آموزشی طراحی سایت

برخی از سایت ها یا فروشگاه ها ویدئوهای آموزشی دوره های طراحی سایت را آماده کرده و برای فروش می گذارند. که می توانند برای کار شما مفید واقع شوند. حتی برخی از سایت ها این فیلم ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

سایت های آموزشی

طراحی سایت

کافی است واژه طراحی سایت یا web design را در یک موتور جستجو سرچ کنید، نتایج بسیار زیادی برای شما خواهد داشت. که در بین این نتایج هم سایت های فارسی و هم انگلیسی را مشاهده می کنید. اگر با مطالعه منابع به زبان اصلی مشکلی نداشته باشید، می توانید به راحتی از سایت هایی نظیر w3schools.com که سایتی جامع می باشد استفاده کنید. در این سایت، زبان های مربوط به طراحی سایت از مقدماتی تا پیشرفته با مثال های متعدد در هر بخش، آموزش داده شده است.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%