0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

سیستم مدیریت محتوایی به نام وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت با وردپرس

اگر در فکر طراحی سایت هستید به احتمال زیاد در مورد سیستم مدیریت محتوای آن هم فکر کرده اید که به چه پنلی برای مدیریت سایت خود نیاز دارید که بدون تخصص خاصی بتوانید آن را مدیریت کنید!

در این مقاله می خواهیم در مورد سیستم مدیریت محتوا با شما کمی گپ بزنیم و باهم یک سیستم مدیریت محتوا را برای سایت انتخاب کنید. در حال حاضر در دنیا سیستم مدیریت محتوای بسیاری وجود دارد که برای طراحی سایت استفاده می شود . هر کدام از این سیستم مدیریت محتوا به اندازه ای محبوبیت دارند. یکی از این مدیریت محتوا وردپرس نام دارد که محبوبیت زیادی دست یافته است. می توانیم به راحتی بگوییم که بیش از نیمی از وب سایت های دنیا با مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است.

این سیستم مدیریت محتوا کاملا فری می باشد و دسترسی به کدهای آن باز است . در ابتدا این سیستم برای ساختن وبلاگ ها کدنویسی شده بود و در طول زمان متخصصان آن را گسترش دادند و حال از آن برای طراحی سایت استفاده می کنند. می توانید وردپرس را برای انواع سایت ها به کار ببرید از جمله وب سایت شرکتی ، وب سایت شخصی ، وب سایت فروشگاهی و…

نکاتی مهم

علاوه بر این ها می توان به پلاگین های فری که در دسترس می باشد اشاره نمود که استفاده از پلاگین های وردپرس ، این سیستم را بدون رقیب کرده است و از ویژگی های دیگر آن تم های مختلفی است که با آنها می توانید یک وب سایت منحصر به فرد را طراحی کنید.

یکی دیگر از ویژگی های عالی وردپرس امنیت آن است سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت خودکار بروز رسانی می شود و روی امنیت کدهای آن متخصصین به خوبی کار کرده اند.  در طول زمان وردپرس به ضعف های برخورد کرده که به سرعت برای ترفیع این ضعف عمل نموده اند. پلاگین های مختلفی سیستم وردپرس دارد که این پلاگین ها هم دارای امنیت فوق العاده هستند. هکر های زیادی هستند که به هک سایت های وردپرسی برای آنها جذابیت دارد . زمانی که این سیستم را به روزرسانی نمی کنند دچار ضعف می شود. پس همیشه به یاد داشته باشید که وردپرس را ، به روز کنید.

بهینه سازی

دروب سایت هایی که از این مدیریت محتوا استفاده کرده اند. به دلیل اینکه بسیاری از تکنیک ها سئو را پوشش می دهد بهینه سازی سایت عالی انجام می شود. پلاگین هایی برای سئو در این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد که شما را برای بهینه سازی سایت راهنمایی می کند. این افزونه ها به راحتی می توانند سایت شما در موتورهای جستجوگر در رتبه های اول بهینه سازی شود.

براساس مدیریت محتوایی که برای سایت انتخاب می کنید سرعت سایت شما افزایش یابد. پس به طور کلی وردپرس انعطاف بیشتری را نسبت به سیستم های مدیریت محتوا دارد. در واقع این پلاگین ها یا افزونه های وردپرس هستند که سایت شما قدرتمند می کند. طراحی سایت را با مدیریت محتوا وردپرس می تواند بسیاری از مشکلات شما را در زمینه های سایت حل کند و یک سایت به روز با مدیریت بسیار آسان را در دسترس داشته باشید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%