0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

سه راز برای فرم در طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

سه راز برای فرم در طراحی سایت

در مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد طراحی فرم در طراحی سایت توضیحاتی برای شما عزیزان داشته باشم و سه راز برای فرم در طراحی سایت را به آن اشاره کنیم و در مورد طراحی فرم نکاتی را برای شما بازگویی کنیم.

چگونه اشکال را برای استفاده بهتر تسهیل کنیم؟

یکی از آیتم های مهم در طراحی سایت شرکتی و بازاریابی دیجتیالی طراحی فرم در صفحات وب است. بازاریابان دیجیتالی دوست دارند این اطلاعات تماس وشخصی را از طریق فرم جمع آوری کنند که از طریق این راه می توانند مکالمه ای هدایت شده موفقی داشته باشند.

گام هایی که در فرم صفحات وب وجود دارد می توانید مخاطبان را بررسی کنید و فرم را طوری طراحی کنید که اطلاعات مخاطبان را جمع آوری کنید . به عنوان مثال فرم شما می تواند اطلاعات زیر رادریافت کند:

  • چیزی که باعث ماندن مخاطب در محتوا می شود.
  • دکمه بدون بازگشت که تصمیم بگیرد شماره تماس یا ایمیل را به فروش بدهد (آزار دهنده)
  • برای گرفتن اطلاعات مربوط به قیمت یا خدمات گرفتن وارد مکالمه ای شود.
    سه راز برای فرم در طراحی سایت

در اینجا چند راهنمایی برای ارائه بهتر فرم ها به شما می دهیم که در بهترین حالت ممکن با کاهش اجبار و تشویق مخاطبات دکمه ارسال را فشار دهند.

  1. هرگز ، همیشه ارسال

این کلمه یک کامنت تیز و برنده است شبیه کلمات بشین، پاشو یا برو است. این کلمات بار منفی دارند و ارتباطات را به صورت بد نشان می دهد. کلمه ارسال برای شما شاید خوشایند باشد اما برای مشتریان بالقوه این امر خوشایند نیست. در اصرار بر این است کلمه یا عبارت بهتری برای فرآیند تکمیل داشته باشید که مشتریان بالقوه را درگیر پاسخ یا مکالمه هدایتی را آغاز کند. در بسیاری از اتوماسیون ها یا وب سایت ها ابزارهایی دارند که به شما این اجازه را می دهد متن دلخواه خود را بر روی هر دکمه سفارشی کنید. با استفاده از این ابزار شما می توانید در هر جا و هر زمان متن را سفارشی کنید. مثلا نرم افزار بازاریابی بین المللی HubSpot کلمات و عبارت مناسبی را بر روی دکلمه های کلیک گذاشته است که از طریق آن به گام های بعدی انتقال پیدا می کنند.

  1. اندازه مناسب و مینیمایز کردن

کاهش حساسیت برای تکمیل فرم یکی از بهترین راه های برای بهبود تکمیل فرم است. شما با طراحی مناسب و استفاده از کلمات و عبارت برای تکمیل اطلاعات خود می توانید استفاده کنید. در فرم اطلاعاتی که شما نیاز دارید تا پردازش کنید را در ابتدا بپرسید. در برخی موارد مانند کیت از طریق پست و آدرس کامل پستی ارسال می شود و تنها نیاز به یک نام و شماره تماس برای تسهیل در پیگیری است.

  1. دریافت هوشمند

یکی از ویژگی های مهم و بزرگ از ابزار های مدیریت کمپین های بازاریابی پیشرفته ، فرم های هوشمند است. به ویژه زمانی که مخاطب دکمه مشاهده دریافت را می بیند. با پیشرفت علم شاهد این هستیم که هرعنصر در فرآیند بهینه سازی فرم و تبدیل شدن به آنلاین به اوج خود رسیده است. با توجه به تکنولوژی های جدید برای اشکالات در فرم فرآیند های مهمی در نظر گرفته شده است. استراتژی مناسب، تاکتیک، تصاویر، کلمات ، طرح با استفاده از کمپین هایی که توسط بازاریابان دیجیتال بیش از پیش مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع مقاله

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%