0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

سئو در طراحی سایت چیست؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

سئو در طراحی سایت چیست؟

همانطور که چندین بار گفته شده است، بهینه سازی موتور جستجو جادویی نیست و علم دقیق آن نیست که یک عمل واکنش خاص و کاملا قابل پیش بینی داشته باشد. با توجه به این نکته، هیچ کمپانی بهینه سازی موتور جستجوگر نمیتواند رتبه بندی بالایی را برای مشتریان خود ارائه دهد.

چه چیزی می تواند نتایج جستجو را دنبال کند؟

اطلاعات غلطی در مورد آنچه که یک جستجوگر اینترنتی (شرکت) می تواند انجام دهد در مورد رتبه بندی موتور جستجووجود دارد. در اینجا سعی می کنیم افسانه ها را از بین ببریم و انتظارات واقع گرایانه ای از آنچه که کمپین موتور جستجوگر می تواند در کوتاه، اواسط و بلند مدت انجام دهد، به شما ارائه دهیم.

محتوای عالی مردم را تشویق می کند تا به صفحات شما پیوند دهند و Google صفحات شما را جالب و معتبر نشان می دهد. این به موفقیت موتور جستجو منجر می شود زیرا گوگل  می خواهد صفحات جالب و معتبر را در نتایج جستجوی خود نشان دهد. ساده است!

چگونه صفحات رتبه گوگل را رتبه بندی کنیم؟

گوگل  صفحات قدرتمند را به بالاترین رده بندی های خود ارتقا می دهد بنابراین کار شما ایجاد صفحاتی است که صفحات قدرتمند را ایجاد می کنند. این شامل نوشتن مطالب مفید می شود زیرا محتوای مفید در وبلاگ ها، اشتراک توییتر و غیره به اشتراک گذاشته شده است. این خود حلقه فضیلت رتبه بندی گوگل را ایجاد می کند.

محتوای فوق العاده و مفیدی را وارد کنید که شامل کلمات و عبارات استفاده شده توسط افرادی که برای محصولات و خدمات شما جستجو می کنند،باشد.

برای افراد به اشتراک گذاری و پیوند دادن را آسان کنید.

بهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها، فعالیت ساده ای است برای اطمینان از اینکه وب سایت می تواند در موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات مرتبط با آنچه سایت ارائه می دهد، پیدا کند. در بسیاری از موارد، این به معنای کنترل کیفیت وب سایت هاست. پس از گفتن این که اگر یک صنعت وجود داشته باشد که توسط خارجیها کمی درک شده است، این جستجوگرها هستند.

چگونه لینک ها را دریافت کنیم؟

لینک ها مهم هستند، این بسیار مهم است که درک کنید که داشتن محتوای عالی، شانس شما برای حفظ لینک های طبیعی از صفحات مرتبط با کیفیت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

انجام تکالیف خود را انجام دهید و بدانید چه نوع محتوایی که مشتریان بالقوه خود را دنبال می کنند. یک سایت عالی ایجاد کنید، افراد مورد نیاز را ایجاد کنید و آنها را به اشتراک بگذارید. این کار را انجام دهید و شروع به افزایش ترافیک وب سایت خود خواهید کرد.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%