0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

اهمیت سئو در طراحی سایت و پس از آن

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

در طراحی سایت اسپیناس امروز در خصوص سئو نکاتی رو مطرح میکنیم که گفتنش خالی از لطف نیست

سو. : بهینه‌سازی موتور جستجو : Search Engine Optimization ، به اختصار سئو یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجو است. معمولا  طراحی سایت وب سایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند . سئو  یک سایت شامل زیادی میشود که توسط موتور های جستجو بررسی و بازبینی می شود.

«سئو» به چگونگی کارکردن موتورهای جستجو و اینکه چه چیزی جستجو می‌شود، رسیدگی می‌کند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ شده و اینکه کدام یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار می‌گیرد را مورد بررسی قرار می‌دهد. بهینه‌سازی وب سایت شامل درست و اصولی نوشتن محتوای وبسایت و همچنین توجه به نکات این مهم در برنامه نویسی و کد زنی سایت است.

راه های متفاوتی برای تجزیه کیفیت محتوا وجود دارد و دانستن اینکه موتورهای جستجو  از چه روشی استفاده می‌کنند مشکل است.

سئو در چه قسمت هایی از طراحی  وب سایت و پس از آن اهمیت دارد ؟

بروزرسانی‌های مربوط که برای تجزیه و تحلیل صفحه وب در گوگل اعمال می‌شود، چه هستند؟ علاوه بر کیفیت محتوا، اینها شامل لیست مختصری از خوانایی، استفاده از کلمات کلیدی، تشابه محتوا، سرعت صفحه، تراکم تبلیغات  و در نهایت فاکتورهای آنالیز زبان می‌باشند.
در پایان برای موتورهای جستجو، هدف از تجزیه و تحلیل‌های صفحه وب بهبود تجربه کاربری جستجو است.

الگوریتم پاندای گوگل

هنگامی که «کیفیت محتوا» ذکر شد، تقریبا همه افراد درگیر در سئو بلافاصله به یاد بروزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی گوگل به نام پاندا می‌افتند. از زمان معرفی آن در فوریه 2011، پاندا چندین تکرار را طی کرد و تقریبا 5 سال بعد در ژانویه 2016 به الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی اصلی گوگل تبدیل شد.
در ابتدا الگوریتم پاندای گوگل «محتوای کم کیفیت» را که توسط بسیاری از تولیدکنندگان محتوا ایجاد شده بود مورد هدف قرار می‌داد، همچنین وبسایت‌هایی که محتوای دیگران را کپی می‌کردند یا دارای سطح پایین محتوا بودند.
البته پاندا همچنان چنین اسپم‌های وب آشکار را توسط پایین آوردن رتبه‌بندی جستجو هدف قرار می‌دهد، اما این الگوریتم امروزه بسیار پیچیده‌تر است. در حال حاضر پاندا، به الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی کلی گوگل و نیز به یک بخش کامل ارزش گذاری فاکتورهای کیفیت محتوا از طریق آنالیز صفحه وب تبدیل شده است.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

نمی توان این واقعیت را کتمان نمود که موتورهای جستجو نظیر گوگل با ضعف هایی همراه هستند، مخصوصا این مساله در وب فارسی نمود بیشتری نیز پیدا می کند. هنگامی که شما از روش ها و تکنیک های سئو به صورت اصولی و با هدف رضایت مندی مشتریان استفاده می کنید و بخشی از هدف شما راهنمایی درست و اصولی موتور جستجو هست درواقع شما از سئو کلاه سفید استفاده کردید و مطابق با قوانین سئو پیش رفتید اما در بعضی موارد متخصصین سئو برای رسیدن سریع تر به نتیجه مطلوب سعی می کنند تا از نقاط ضعف موتور جستجو استفاده کرده و موقعیت خود در نتایج را با فریب موتور جستجو ارتقا دهند، شاید این گونه روش های سئو که به سئو کلاه سیاه معروف است در کوتاه مدت مطلوب واقع شود اما از آنجایی که موتور های جستجو در حال رشد هستند و تلاش بر اصلاح نقاط ضعف خود دارند با رفع مشکلات آنها ممکن است آسیب جدی به سئو سایت شما وارد شود و در بعضی از موارد در نهایت جریمه های گوگل سهم شما باشد. برای مثال می توانیم استفاده اسپموار و غیر اصولی از بک لینک را عنوان کرد که زمانی نتایج خیلی خیلی مطلوب را در بر داشت ولی امروز بسیاری از سایت هایی که از این روش استفاده کرده اند،  دچار مشکل شده اند.

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%