0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

سئو با کلاه های رنگی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

سئو با کلاه های رنگی

در مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در مورد سئو و بهینه سازی وب سایت و سئو با کلاه های رنگی صحبت کنیم. سئو های کلاه رنگی هرکدام کارهایی برای بهینه سازی وب سایت شما انجام می دهد.

در دنیای امروزی که هر نوع اطلاعاتی را بخواهیم از گوگل کمک می گیریم. به راحتی قیمت تمامی کالا ها یا خدمات با یک جست و جو در گوگل می توانید به دست آورید. پس یکی از بهترین راه های که می توانید به اطلاعات با ارزشی که می خواهیم دست یابیم استفاده از گوگل است. مدیرعامل شرکت MOZ در مورد بهینه سازی در گوگل می گوید: سئو همان ترافیکی است که به صورت کیفی و کمی  در موتورهای جستجو باشد. با یک جست و جوی ساده می توانید هزاران نتیجه برای جست و جوی خود پیدا کنید.

سئو با کلاه های رنگی

اما گوگل

در نتایج جست و جوی گوگل برای مرتب سازی نتایج صدها شاخص وجود دارد که در نتایج جست وجو دخیل هستند که الگوریتم ها بسیار پیچیده در نتایج جست و جو توسط متخصصان گوگل نوشته شده است. این الگوریتم ها به صورت فاکتورهای هستند که به دو بخش تقسیم می شود 1. سئوی درونی 2. سئوی بیرونی

 

  1. سئوی درونی

سئو درونی در واقع اولین گام برای استارت شما در بهینه سازی و سئو وب سایت است یعنی بهینه سازی داخلی وب سایت شما باید انجام شود. وب سایت شما باید هر روز آپدیت شود و مقاله ها و مطالب جدید در روی وب سایت قرار گرفته شود عنوان ها و زیر عنوان ها تا متا تگ در مقاله باید قرار داده شود.

سئو داخلی مقدمه ای بر سئو خارجی خواهد بود در صورتی که سئو داخلی را انجام نداده باشید باید بیخیال سئو خارجی شوید. اگر شما به تازگی طراحی سایت انجام داده اید و هنوز محتوایی بر روی وب سایت خود قرار نداده اید برای سئو و بهینه سازی کاری انجام ندهید. در قدم اول وب سایت خود را کامل کنید محتوا مفید و با ارزش در روی وب سایت خود قرار دهید . عنوان ها و تایتل مهم ترین فاکتور برای سئو داخلی است مقاله ها باید دارای کاراکتر های استاندارد باشند یعنی حداقل کاراکتر برای هر مقاله وجود دارد که باید رعایت شود. پاراگراف اول دارای کلمات کلیدی باشد . مقاله ها با بیانی قابل فهم و مبرهن نوشته شود . این مواردی است که باید در مقالاتی که در وب سایت قرار داده می شود رعایت شود.

مقاله شما باید تولید شود یعنی از مقالات دیگری که در سایت های دیگر وجود دارند کپی نشود. برای متای مقالات یک تا سه خط درمورد موضوع مقاله توضیحات داده شود.

  1. سئوی بیرونی

پس از این که سئوی درونی شما وب سایت را انجام دادید نوبت به سئوی بیرونی سایت می رسد. یکی از راه های سئوی بیرونی سایت بک لینک گرفتن است . اگر شما به سایت دیگری لینک دهید این یک لینک خارجی است و برای وب سایت شما بک لینک محسوب می شود که در واقع اعتباری برای وب سایت شما است. که این بک لینک گرفتن ها باید طبق اصول خاصی و توسط مختصص سئو انجام پذیرد.

ریپورتاژ آگهی یکی از راه های دیگر برای سئو خارجی است که می توانید با استفاده از انتشار یک آگهی در وب سایت های معروف می توانید بک لینک بگیرید. فعالیت در شبکه های اجتماعی هم می تواند تاثیرات مثبتی در سئو سایت داشته باشد. با گذاشتن پست های مرتبط به راحتی تعداد بازدید کننده های سایت را بالا ببرید.

در مقاله بعدی طراحی سایت در مورد سئو با کلاه های رنگی ، سئو کلاه سفید ، سیاه و خاکستری را برای شما مخاطبان توضیح خواهیم داد.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%