0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

روش طراحي سايت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

روش طراحي سايت

سایت ها به دو روش کلی طراحی می شوند؛ روش اول استاتیک و روش دوم داینامیک است.

طراحی سایت استاتیک

اولین سایت هایی که طراحی شده بود، سایت های استاتیک یا ایستا بودند. در طراحی سایت استاتیک از زبان ها سمت کاربر مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت استفاده می شود. معمولاً این سایت ها به گونه ای طراحی می شوند که در همان ابتدا تمام اطلاعات وارد سایت شده و پس از آن تغییرات جزئی نیاز باشد. طراحی سایت استاتیک هزینه پائینی دارد، و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

طراحی سایت

این نوع سایت ها برای شرکت هایی که به منظور معرفی شرکت، خدمات و محصولات خود طراحی سایت را انجام می دهند، مناسب است. به این دلیل که یک بار اطلاعات را درون وب سایت قرار داده و نیازی به تغییرات مدام و آپدیت کردن روزانه ندارند.

در این دسته از سایت ها به این دلیل که فایلی آپلود نمی شود، در نتیجه پردازشی از سمت سرور ندارد. پس همین که امنیت را سمت سرور برقرار کنیم کافی است و نیازی به داشتن امنیت روی صفحات استاتیک سایت نیست.

سرعت این سایت ها بسیار بالا است و به همین دلیل می توانند سئوی خوبی نیز داشته باشند. چون سرعت سایت از نظر موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل، عامل مهمی شناخته می شود.

از معایب این سایت ها می توان نبود رابط کاربری را نام برد. در نتیجه مدیر سایت نمی تواند به پنل مدیریتی وارد شود و تمام تغییرات باید توسط طراح سایت صورت بگیرد. و نمی توان به راحتی پست و اطلاعات جدید به سایت اضافه کرد.

طراحی سایت های داینامیک

در این روش از طراحی سایت از زبان های سمت سرور نیز استفاده می شود. زبان هایی مانند php ،ASP.net ،Ruby و Django. که با استفاده از این زبان ها می توان سایت را به بانک اطلاعاتی مثل mySQL متصل کرد. در این سایت ها امکان ثبت نام کاربر، ورود اعضا به سایت، آپلود فایل و مدیریت فایل ها وجود دارد.

طراحی سایت

سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا و دروپال به این دلیل که از زبان های سمت سرور در طراحی سایت استفاده می کنند، جزء سایت های داینامیک به حساب می آیند.

مزیت های این سایت ها نسبت به سایت های استاتیک بسیار زیاد است. مهم ترین آن وجود پنل مدیریتی سایت و دسترسی مدیر به آن می باشد. مدیر می تواند به راحتی فایل ها و پست های خود را در سایت قرار دهند و در صورت نیاز آپلود داشته باشد. این سایت ها به آسانی آپدیت می شوند و خیلی راحت ریسپانسیو می شوند.

از معایب این دسته از طراحی سایت ها می توان به گران تر بودن آن اشاره کرد. و اینکه امنیت آن ها باید با دقت بیشتری ایجاد گردد.

در صورتی که شما با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای قرارداد ببندید هیچ نگرانی در مورد امنیت و سئوی سایت خود نخواهید داشت.

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%