0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

رنگ هایی که با روح و روان انسان بازی می کند

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

رنگ هایی که با روح و روان انسان بازی می کند

در این مقاله طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد رنگ هایی با هم صحبت کنیم رنگ هایی که با روح و روان انسان بازی می کند.

یکی از ابزارهای مهمی که در اختیار طراحان وب ، در طراحی سایت قرار دارد رنگ است با این رنگ ها می توانند کاربران را به طراحی سایتی که انجام می دهند جذب نمایند. در طراحی سایت می توانید با استفاده از رنگ ها رنگین کمانی از رنگ ها را داشته باشید. که با استفاده از این رنگ ها می توانید در ذهن کاربران تاثیر به سزایی داشته باشید. از نظر روانشناسی هر رنگی می تواند یک کنشی از احساسات مختلف و منحصر به فرد را ذهن بیننده بازی کند. در یک طراحی سایتی که طراحان آن باهوش هستند می دانند کاربرد رنگ در جاهای مختلف وب سایت می تواند احساسات بیننده را تحریک کند و با بازی با رنگ ها کاربر را جذب وب سایت کند.

سایه در کاربرد رنگ ها

هر رنگ سایه های متعددی دارد که هر کدام از این رنگ ها می توانند تاثیرات متفاوتی را به کاربر القا کند. میزان روشنی و تاریکی هر رنگ را سایه می گویند که این سایه یکی از ویژگی های مهم در طراحی سایت است. رنگ در طراحی سایت به میزان تجربه طراح بستگی دارد که هر رنگ یک پیام با خود دارد که کاربر می تواند از این پیام برداشت خود را داشته باشد. در زمان انتخاب یک رنگ مناسب در پی واکنش کاربران به آن رنگ است مثلا رنگ سبز کاربران را برای خرید محصول یا خدمت از وب سایت ترغیب می کند.

تاثیر رنگ ها

انتخاب رنگ ها بسیار مهم است در انتخاب رنگ مناسب برای وب سایت می تواند این درک را به شما بدهد. که هر رنگ چگونه بر میزان ترافیک وب سایت شما تاثیر دارد. از کاربران خود حتما این سوال را بپرسید که کدام رنگ برای آنها جذاب است. مثلا رنگ قرمز را احتیاط کارانه انتخاب کنید و در جای مناسب به کار ببرید تا مخاطبان را جذب وب سایت کنید. یکی از ابزارهای ارزشمند در طراحی سایت همین رنگ قرمز است که ایجاد هیجان و انرژی در کاربران می کنند.

رنگ زرد نشانه شادی و طراوت است اما امکان دارد حس اضطراب هم در کاربران فعال کند. زرد هم مانند قرمز حس هیجان و انرژی را بالا می برد.

رنگ آبی ، یکی از پرطرفداران ترین رنگ در صنایع است . این رنگ در بسیاری از وب سایت های صنعتی مشاهده می شود. که رنگی است پر از آرامش و احساس امنیت را برای کاربران بالا می برد.

رنگ سفید، یکی از رنگ هایی است که همخوانی با بسیاری از رنگ های دیگر دارد. بعنوان یک رنگ مکمل در طراحی وب سایت های مختلف به کار برده می شود. رنگ سفید احساس بی نقص بودن را به کاربران القا می کند و حس سادگی را به خوبی نشان می دهد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%