0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

دامنه ای با پسوند xyz.

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

دامنه ای با پسوند xyz.

امروز در حال وبگردی در دنیای زیبای اینترنت بودم با سایت هایی مواجه شدم که دامنه آنها با پسوند .xyz بود. به این فکر افتادم که مقاله با این عنوان برای کاربران بنویسم. در طراحی سایت اسپیناس در مورد این موضوع باهم صحبت می  کنیم که طراحی سایتی با دامنه ای با پسوند xyz. را می توانیم در اسپیناس وب برای شما انجام دهیم.

دامنه ای با پسوند xyz.

پسوندی که برای دامنه ها در بسیاری از جستجوی های گوگل با آن برخورد می کنید پسوند .xyz است . یکی از پسوندهای است از سال 2014 برای ثبت عمومی آزاد شده است که بسیاری از دامنه های آن باز و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است اما برخی از دامنه های آن با قیمتی قابل خریداری است. می توانید طراحی سایت با این دامنه داشته باشید.

این پسوند مخفف کلمه خاصی نیست و تنها ایده ای این پسوند استفاده از سه حرف انتهایی الفبای لاتین است.

دامنه ای با پسوند xyz.

 

معروفیت پسوند xyz.

دامنه  alphabet.com متعلق به شرکت BMW است . گوگل با تلاش های فراوان نتوانست شرکت BMW را مجاب نماید تا دامنه را برای پروژه الفبا به او بدهد. به همین دلیل گوگل به فکر مذاکره با شرکت xyz افتاد تا دامنه abc.xyz را برای این شرکت ثبت کند. در سال 2015 موفق به انجام این کار شد و دامنه را برای شرکت xyz ثبت کرد . همین امر سبب شد به طور چشم گیری دامنه هایی با این پسوند رشد کند و دامنه هایی که با این پسوند ثبت شد.

در سال 2016 ششمن جایگاه پسوند دامنه های را به خود اختصاص داد تا جزو پرطرفدارترین پسوندهای دنیا شود.

ثبت دامنه با پسوند  xyz.

ثبت دامنه با این پسوند به صورت رایگان است و چون در دنیای اینترنت پسوند جدیدی است. بسیاری از دامنه های آن باز است و شما به راحتی می توانید دامنه های دلخواه خود را با این پسوند ثبت کنید. علاوه بر این ها، به خاطر سپردن این پسوند بسیار آسان است به دلیل این که سه حرف آخر الفبای انگلیسی است . متخصصین پیش بینی می کنند که در آینده نزدیک بتواند جایگاه های بهتری را نسبت به بقیه پسوند ها داشته باشد.

دامنه ای با پسوند xyz.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%