0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

تجارت الکترونیک با آدرس ایمیل G Suit

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

جی میل و G Suite چیست؟

جیمیل رهبر صنعت ایمیل با 1.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه است. Suite G مجموعه نرم افزار بهره وری گوگل برای صاحبان کسب و کار است که شامل جیمیل می باشد. در حال حاضر بیش از 4 میلیون کسب و کار و 80 میلیون دانش آموز و آموزگار استفاده می شود. G Suite با نام دامنه خود کار می کند، که به شما اجازه می دهد از Gmail برای ایجاد آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید.

پس از طراحی سایت، اولین چیزی که هر صاحب کسب و کار نیاز دارد یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام کسب و کار شما در آن است.یک آدرس ایمیل حرفه ای در هنگام برخورد با کسب و کارهای دیگر و مشتریان به شما اعتماد به نفس می دهد.G Suite یک مجموعه بهره وری گوگل است که به شما اجازه می دهد از Gmail با استفاده از آدرس ایمیل حرفه ای خود استفاده کنید. در این مقاله ما به شما نحوه راه اندازی یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام تجاری سفارشی با Gmail و G Suite را نشان خواهیم داد

آدرس ایمیل حرفه ای چیست؟

آدرس ایمیل حرفه ای، آدرسی است که نام تجاری شما در آن است. به عنوان مثال، info@sitedp..com یک آدرس ایمیل حرفه ای است. اکانت های ایمیل سرویس های پست الکترونیک رایگان مانند sitedp@gmail.com بدلیل حرفه ای نبودن برای کسب و کار مناسب نیستند. حساب های ایمیل در سرویس های پست الکترونیک رایگان مانند john.photographer@gmail.com برای کسب و کار خوب نیست زیرا آنها به نظر حرفه ای نیستند. مشتریان شما و سایر شرکت ها آدرس ایمیل حرفه ای را قابل اعتماد تر می دانند. همچنین برای یک آدرس ایمیل حرفه ای، شما نیاز به یک نام دامنه و یک وب سایت خواهید داشت.

اما ممکن است فکر کنید چرا با وجود اینکه شرکت های میزبانی وب وردپرس که دارای حساب های ایمیل نامحدود با نام دامنه خود را دارند افراد از تمایل به استفاده از اکانت های G Suit را دارند. همانطور که می دانید ایمیل یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی برای صاحبان کسب و کار است. اگر شما یک ایمیل مهم دارید می توانید به کسب و کار شما آسیب بزند زیرا برخی ازسرورهای میزبانی وب غیر قابل اعتماد هستند و امنیت کمتری دارند شما حتی نمی دانید که ایمیل شما تحویل داده شده است یا خیر.

طراحی سایت

بعضی از مزایای استفاده از G Suite و Gmail در ساخت آدرس حرفه ای

  • آدرس ایمیل حرفه ای کسب و کار روی دامنه اصلی
  • فیلتر جامد امنیتی
  • فیلتر جامد امنیتی و هرزنامه 30
  • دو برابر فضای ذخیره سازی یک حساب Gmail رایگان (30 گیگابایت)
  • هر کاربر می تواند 30 نام مستعار ایمیل داشته باشد.
  • همگام سازی تمامی حساب های قدیمی
  • استفاده از امکانات مختلف گوگل مانند گوگل هانگوست و تقویم آن برای چت، ویدئو و …
  • مدیریت ایمیل در دستگاه های تلفن همراه در صورت آفلاین بودن.
  • پشتیبانی 24 ساعته در مواردی که به کمک نیاز دارید

در آموزش های بعدی به نحوه انجام تنظیمات آدرس جیمیل پس از طراحی سایت می پردازیم. از همراهی شما سپاسگزارم.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%