0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

بهینه سازی سئو در طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

بهینه سازی سئو در طراحی سایت

بهینه سازی سئو در طراحی سایت در واقع یادگیری جهت بهینه سازی برای جستجوگرهاست.این راهنما مقدمه ای بر بهینه سازی موتورهاو یک تاکتیک بسیار مهم در طراحی سایت برای ترافیک سایت شما خواهد بود.

بهینه سازی موتور جستجو فرایند بهینه سازی صفحات وب و محتوای آنهاست ،که توسط کاربران جستجو می شود که شرایط مربوط به وب سایت شما را به راحتی قابل کشف می کند.

اصطلاح SEO همچنین روند ساخت صفحات وب را برای نرم افزار فهرست بندی موتور جستجو، که به عنوان “خزنده ها” شناخته می شود، برای پیدا کردن، اسکن و رتبه بندی سایت شما توصیف می کند.

چرا باید درباره جستجوگرها مراقب باشیم؟

هر روز میلیاردها جستجوی آنلاین انجام میشود. این به معنی  مقدار زیادی از ترافیک خاص و با اهداف بالا است.

بسیاری از مردم برای محصولات و خدمات خاص با هدف پرداختن به این موارد جستجو می کنند. این جستجوها معمولا شناخته شده اند . مردم در جستجوی چیزهایی هستند که به طور مستقیم با کسب و کار شما ارتباط دارد.

فراتر از آن، چشم انداز شما نیز در جستجوی انواع چیزهایی است که فقط به تجارت شما وابسته است. این فرصت های بیشتری را برای ارتباط با آن افراد فراهم می کند و به سوالات خود پاسخ می دهد، مشکلاتشان را حل می کند و برای آنها یک منبع قابل اعتماد می شود.

مهم است که توجه داشته باشید که گوگل مسئول اکثر ترافیک موتور جستجو در جهان است. این ممکن است از یک صنعت به یک دیگر متفاوت باشد،

اما احتمال دارد که Google در بازیابی نتایج جستجویی باشد که کسب و کار یا وب سایت شما در آن نمایش داده می شود، اما بهترین شیوه های ارائه شده در این راهنما به شما کمک می کند سایت خود و محتوای آن را در سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بندی کنید.

در ادامه

گوگل به دنبال صفحاتی است که حاوی اطلاعات با کیفیت بالا و مرتبط با پرس و جو جستجوگر هستند.

الگوریتم گوگل با استفاده از «خزیدن» (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) تعیین می کند که آیا محتوای مربوط به آنچه جستجوگر جستجو می کند، براساس کلمات کلیدی آن و سایر عوامل (شناخته شده به عنوان «سیگنال های رتبه بندی») .است یا نه؟!

گوگل کیفیت “را با تعدادی از ابزارها تعیین می کند، اما یک پیوند پروفایل سایت – تعداد و کیفیت سایر وب سایت هایی که به یک صفحه و سایت به طور کلی پیوند دارند – یکی از مهمترین هاست.

به طور مداوم، سیگنال رتبه بندی اضافی توسط الگوریتم گوگل ارزیابی می شود تا تعیین کند که کدام سایت رتبه بندی خواهد شد.

مقدار محتوا منحصر به فرد یک سایت (در مقایسه با محتوای ناقص یا تکراری و کم ارزش) اهمیت ویژه ای دارد.

در واقع صدها عامل رتبه بندی وجود دارد که الگوریتم گوگل در پاسخ به جستجو ها در نظر گرفته است.

این راهنمای در نظر گرفته شده برای ارائه به عنوان مقدمه ای برای جستجوگرها بود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%