0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

بهترين شرکت طراحي سايت در شيراز

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

بهترين شرکت طراحی سایت در شيراز

هر وب سایت پس از تکمیل مراحل طراحی باید توسط محتوا پر شود. تولید محتوا در طراحی سایت نکته ای بسیار مهم است. به این دلیل که اگر به خوبی ایجاد شود می تواند در سئوی سایت شما تأثیر زیادی داشته باشد. در نتیجه کاربران و مشتریان زیادی را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. و این به معنی داشتن مشتریان بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر می باشد.

برخی از نکاتی که باید در تولید محتوا به آن ها توجه داشته باشید:

1- کیفیت محتوا

طراحی سایت

محتوای تولیدی برای سایت باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از دانش جدید و به روز استفاده شده و حاوی نکات جدیدی باشد. فردی که به وب سایت شما وارد می شود باید با محتوای جدید و مفیدی رو به رو شود.

برخی افراد برای تولید محتوا از مقالات به روز و مفید که به زبان انگلیسی منتشر می شوند، استفاده کرده و ترجمه آن ها را در وب سایت خود قرار می دهند.

2- رعایت اصول سئو در طراحی سایت

برای بهبود رتبه وب سایت از نظر موتورهای جستجو، باید یک سری قوانین مربوط به سئوی سایت را در طراحی سایت خود لحاظ کنید. یکی از این موارد رعایت سئو در محتوای تولید شده می باشد.

به عنوان مثال متن شما دارای عناوینی باشد، که یک یا چند مورد از این عناوین باید حاوی کلمه کلیدی باشد. و یا اینکه پاراگراف اول محتوا باید کلمه کلیدی را در خود جای دهد.

3- استفاده از تصاویر

طراحی سایت

هر محتوا که در طراحی سایت استفاده می شود، باید حاوی دو یا چند تصویر باشد. این تصاویر بایستی شفافیت و کیفیت بالایی داشته و به موضوع مورد بحث شما مرتبط باشند. به این نکته دقت کنید که حجم تصاویر استفاده شده نباید بیش از حدی مشخص باشند، به این دلیل که سرعت سایت را پائین می آورند.

4- عدم استفاده از محتوای تکراری

به هیچ عنوان نباید از محتوای کپی شده از سایر سایت ها استفاده کنید به این دلیل که موتورهای جستجو به خصوص گوگل این مورد را یک نکته منفی به حساب آورده و امتیاز منفی به سایت شما می دهد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%