0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

بهبود رتبه گوگل(قسمت دوم)

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

بهبود رتبه گوگل

همان طور که میدانید بعد از طراحی سایت زیبا و کاربر پسند داشتن سایتی که از سئو و بازدید مناسبی برخوردار باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. در مقاله قبلی در مورد تعدادی از نکات موجود در بهبود رتبه گوگل صحبت کردیم.در این مقاله سعی داریم ادامه موارد را برای شما توضیح دهیم. این نکته را نباید فراموش کنیم که رعایت تمام نکات گفته شده به یکی اندازه مهم است و باید تمام آن ها را انجام دهید انجام هرکدام از این ها ممکن است شما را به جایی که تمایل دارید نرساند.

در مقاله قبلی در مورد لینک بیلندینگ و انکر تکست ها صحبت کردیم. با ادامه مقاله بهبود رتبه گوگل همراه باشید:

  • الگوریتم پنگوئن گوگل را د رنظر بگیرید

طراحی سایت

این را قبلا توضیح دادیم که در فرمول طبیعی انکر تکست، انکر تکست باید دارای آدرس سایت ، نام برند ، نام دامنه و شامل کلمات کلیدی باشد. همچنین این نکات را هم رعایت کنید:

  • فرمول طبیعی انکر تکست ها را در نظر بگیرید
  • همیشه لینک های ارجاع شده سایتتان را افزایش دهید(اگر این لینک ها دائمی باشند خوب است)
  • سعی کنید کمپین شما ظاهری طبیعی داشته باشد

این را در نظر بگیرید که الگوریتم پنگوئن گوگل به این علت منتشر شده است تا جلوی سایت هایی که دارای فعالیت اسپمی هستند را بگیرد و سایت هایی که به روش های مصنوعی اقدام به ایجاد بک لینک کرده اند را شناسایی کند و آن ها را جریمه کند. جریمه آن ها به این صورت است که رتبه سایت آن ها به ازای تعداد کلمات زیادی که استفاده کرده اند را به شدت در گوگل کاهش دهد. اینجوری کیفیت سرچ گوگل افزایش پیدا میکند و نتایج یافت شده واقعی خواهند بود.

  • لینک هایی شما باید دارای محتوای غنی باشد

تا جایی که برای شما امکان دارد باید محتوای خود را از از کلیک واژه هایی که دارید غنی و پر بار باشد. لینک هایی که دارای محتوای غنی و دارای محتوایی مرتبط و واقعی است از نظر گوگل طبیعی جلوه کرده و داای رتبه خوبی است وگرنه داشتن لینک هایی که محتوای ضعیف است از نظر گوگل مشکوک است و شامل جریمه میشود

  • 80% درصد از لینک ها به سات اصلی و20%از لینک های سایت شما باید به صفحات داخلی سایتتان اشاره کند.

شما نباید فراموش کنید از لینک های داخلی که میسازید باید 80 درصد آن ها به صفحه اصلی اشاره کند و 20 درصد باقی مانده آن ها به صفحات داخلی اشاره کند. این موضوع در سایت هایی که تعداد صفحات زیادی دارد از اهمیت خیلی بیشتری برخوردار است. در واقع سایت هایی که به صفحات داخلی خودشان اشاره میکنند از نظر گوگل رتبه بهتری دارند و نشان دهنده این موضوع است که این سایت ها مفید هستند

  • شما در سایتتان باید دارای سئو one page داشته باشید

بهبود رتبه گوگل

Flat vector illustration of web analytics information and development website statistic – vector illustration

گوگل در الگوریتم های خودش این موضوع را در نظر گرفته است که سئو off-page (مثل لینک بیلدینگ) به تنهایی نمیتواند باعث افزایش رتیه گوگل باشد شما هر تعداد لینکی که به دست بیاورید باز هم نمیتوانید سئو خوبی داشته باشید تا زمانی که سئو one-page را در سایتتان رعایت نکنید.

پس با توضیحی که دادیم شما سعی کنید در کمترین حالت 50 صفحه داشته باشید که محتوای آن منحصر به فرد باشد. یک نکته دیگر که اهمیت دارد تعداد کلمات صفحات شما باید در حداقل حالت خودش 500 کلمه باشد ولی برای اینکه رتبه بهتری بخواهید کسب کنید این عدد را بالاتر ببرید.

این نکته را هیچ وقت هنگام سئو فراموش نکنید : شما هرچقدر در تولید محتوا فعالیت داشته باشید نتیجه بهتری خواهید گرفت و سریعتر پیشرفت میکنید. این نکات را تولید محتوا رعایت کنید:

  • تمام سعی خودتان را بکنید تا محتوای آموزنده برای کاربران خودتان تولید کنید تا بازدید کننده بیشتری داشته باشید.
  • سعی کنید موارد تولید شده تکراری نباشند و روزانه موارد آموزشی جدیدی برای مراجعه کنندگان خودتان داشته باشید.
  • همچنین در فواصل مشخصی محتوای خودتان را انتشار دهید
  • مطالب شما نباید کپی شده از سایت ها دیگر باشد. حتما مطالب جدید تولید کنید
  • کیفیت محتوای تولید شده خودتان را حتما در نظر بگیرید
  • نقشه ساتتان را ایجاد کنید و دارای کلمات کلیدی منحصر به فردی باشید تا محتوای تولید شده شما هدفمند باشد

تمامی موارد گفته شده در این مقاله از اهمیت زیادی برخوردار است و شما میتوانید با رعایت این نکات از رتبه خوبی در گوگل برخوردار باشید.

مقالات تولید شده در طراحی سایت اسپیناس در راستای آموزش شما دوستان عزیز است. با آموزش های بعدی با ما همراه باشید

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%