0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

انواع طراحی سایت با وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

انواع طراحی سایت با وردپرس

یکی از سیستم های مدیریت محتوا که در طراحی سایت مورد استفاده قرار می گیرد، سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد. این سیستم یکی از مشهور و محبوب ترین سیستم ها می باشد.

بسیاری از وب سایت های ایجاد شده در دنیا توسط وردپرس به وجود آمده اند (حدود سی درصد وب سایت ها)، و این خود دلیلی بر مزیت های زیاد و قدرت بالای این CMS می باشد.

انواع وب سایت های طراحی شده با کمک وردپرس

امکان طراحی وب سایت های مختلفی با کمک وردپرس وجود دارد، این وب سایت ها پس از اتمام این امکان را دارند که در بسیاری موارد توسعه یافته و امکانات بیشتری داشته باشند.

 

 

چندین مدل مختلف از وب سایت ها را می توان توسط وردپرس ایجاد کرد، رایج ترین این وب سایت ها، طراحی سایت شرکتی می باشد. در این مدل وب سایت ها، شرح کامل و مفصلی راجع به شرکت ارائه می شود.

وب سایت های شرکتی شامل بخش های متنوع و زیادی هستند، از جمله این قسمت ها می توان به صفحه درباره ما، تماس با ما، گالری تصاویر، اعضای هیئت مدیره، گواهی نامه ها و مجوزها، نمایندگی ها و … اشاره نمود.

مدل دیگر وب سایت، طراحی وب سایت فروشگاهی می باشد. انواع محصولات را می توان برای فروش در این وب سایت ها قرار داد. مدل پیشرفته تر وب سایت های فروشگاهی، وب سایت هایی هستند که چند فروشنده می باشند.

در این سایت ها که از افزونه دکان استفاده می شود، این امکان وجود دارد هر فروشنده یک پنل جداگانه داشته باشد و محصولات خود را در وب سایت ثبت نماید.

البته قبل از نمایش محصولات در وب سایت، مدیر اصلی بایستی محصولات قرار داده شده توسط سایر فروشندگان را تأیید نماید.

وب سایت های شخصی و روزمه نیز از جمله وب سایت هایی هستند که می توان با وردپرس ایجاد کرد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%