0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

افزونه قدرتمتد گرویتی فرم ، شما را از هر فرمی بی نیاز می کند !

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

گرویتی فرم….

شاید شما تا به حال به دفعات به این فکر کرده اید که نوشتن یک فرم پیشرفته برای سایت شما چقد سخت و پیچیده است، نوشتن فرم های ساده را شاید بتوان با کد نویسی خام به راحتی پیاده کرد اما اگر فرم شما نیاز داشته باشد به درگاه بانک متصل شود و یا انتخاب های فرد مسیر فرم را مشخص کند دیگر کار به این آسانی نخواهد بود.

افزونه قدرتمند گرویتی فرم که نسخه فارسی و راست چین آن هم موجود است به شما این قدرت را می دهد تا فرم های خود را به ساده ترین شکل ممکن با کشیدن باکس های مورد نظر به داخل صفحه بسازید، این افزونه قدرتمند شما را در طراحی سایت های شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی توانمند می کند.

حال کمی جزئی تر به این افزونه قدرتمند می نگریم:

افزونه گرویتی در طراحی سایت

افزونه گرویتی فرم از 9 بخش کلی تشکیل شده است که شما را در طراحی سایت خود یاری می کند، بخش های آن را در زیر با هم مرور می کنیم:

 

  • فرم ها در گرویتی فرم فارسی

این بخش در حقیقت قسمت اصلی این افزونه قدرتمند است که شما درآن فرم های مورد نیاز خود را می سازید ، در این بخش تعداد پر شدن هر فرم ، تعداد بازدید ها و درصد تبدیل شدن آن فرم نمایش داده می شود.

در داخل این بخش می توانید فرم هایی با داشتن شرط های دلخواه تعریف کنید.

بخش فرم های گرویتی

  • فرم جدید

این بخش انتخاب های شما را برای اضافه کردن فیلد های جدید نمایش می دهد، در این بخش به شما این قدرت را می دهد که بتوانید متون اضافه کنید یا از کاربر بخواهید از بخش گزینه های چند انتخابی استفاده کند و یا حتی کد های Html خود را بنویسید، این افزونه قدرت مانور را به حد بسیار عالی بالا برده است که نیاز شما را به هرگونه طراحی سایت و فرم بر طرف می کند.

  • صندوق ورودی

در این بخش پیام های ورودی خود را می توانید بررسی کنید ، این افزونه به بهترین شکل می تواند به شما خروجی های دلخواه دهد تا بتوانید اطلاعات کاربران خود را به شیوه ای که شما می خواهید ذخیره کنید.

 

  • زرین پال

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این فرم ساز حرفه ای متصل شدن آن به درگاه پرداخت است، که شما را قادر می سازد تا فرم خود را به یک فروشگاه کوچک تبدیل کنید، بر کسی پوشیده نیست که یکی از پیش نیازهای اساسی هر وب سایت ارائه دهنده ی خدمات درگاه پرداخت است.

  • تنظیمات

بخش تنظیمات گرویتی

تمام تنظیمات مورد نظر شما از واحد پول تا لایسنس معتبر این افزونه قدرتمند در این بخش قرار دارد، این افزونه در بخش تنظیمات خود می تواند از کدهای reCAPTCHA پشتیبانی کند تا از پر شدن فرم های اسپم جلوگیری شود.

  • برون ریزی و درون ریزی

در این بخش می توانید اطلاعات را از یک فرم در یک وبسایت دیگر به اینجا انتقال دهید یا از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

  • بروزرسانی ها :

این بخش هم که نیازی به توضیح ندارد ، هر افزونه ای نیاز به بروزرسانی دارد !این افزونه دارای زیر افزونه های خاص خود است که می تواند توانایی اش را در یک حیطه خاص اختصاصی کند که از بخش افزودنی ها می توانید این ویژگی ها را به این افزونه اضافه کنید.

  • راهنما

این افزونه دارای راهنمای قدرتمندی است که به زبان فارسی هم موجود می باشد و می توانید سوالات و اشکالات احتمالی آن را با توسعه دهندگان فارسی آن در میان بگذارید.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%