0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

افزایش رتبه سایت در گوگل

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

افزایش رتبه سایت در گوگل

مسابقه صدر جدولی گوگل !!! یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران وب سایت رسیدن به صفحه اول گوگل است . در یک دهه گذشته به دلیل رشد صعودی تعداد وب سایت ها و طراحی سایت ها رو آوردن بسیاری از شرکت ها به دنیای مجازی ، وقتی که ما هر کلید واژه ای را که در گوگل جست و جو می کنیم ده ها مورد وب سایت را برای ما نشان می دهد .

اما کاربران در بیشتر مواقع فقط وب سایت ها و طراحی سایت هایی را که در صفحه اول گوگل هستند را بازدید می کنند . پس بسیار مهم است که وب سایتی که طراحی کرده ایم در صفحه اول گوگل قرار گیرد .

برای افزایش رتبه سایت در گوگل عوامل متعددی وجود دارد که ما در این مقاله به آن می پردازیم .

بهینه سازی زیر ساخت

یکی از مهم ترین عواملی که برای آوردن طراحی وب سایت به صفحه اول گوگل لازم است بهینه سازی زیر ساخت وب سایت است . این بهینه سازی شامل چندین مورد می شود که عبارتند از طراحی وب سایت بر اساس استاندارد های تعیین شده توسط مراجع موثق مانند : www.w3schools.com , www.wordpress.org

و استفاده از تکنولوژی های جدید و مورد پسند گوگل .

استفاده از محتوای مرتبط با کسب و کار . هر چه قدر وب سایت از نظر محتوا غنی باشد احتمال این که در جست و جوی گوگل نمایش داده شود بیشتر می شود .

برای مثال اگر وب سایت معرفی محصولات کنجدی داریم ، تا حد اماکن مطالب مفید و مزتبط به محصولات کنجدی را همراه با تصاویر ، انیمشن ، فیلم و … قرار دهیم . بهتر است حتی عنوان های این مطالب هم شامل کلمات کلیدی که می خواهیم وب سایت ما با آن کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل نمایش داده شود ، باشد .

 

انتخاب دامنه مناسب هم برای نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل مهم است . دامنه هایی که شامل کلمه کلیدی به کار رفته در وب سایت باشد ، احتمال ایندکس شدن این وب سایت توسط گوگل بیشتر می شود . تا حد امکان از دامنه هایی استفاده کنید که مرتبط با کسب و کار یا فعالیت وب سایت باشد مانند : www.sitedp.com  که فعالیت این شرکت طراحی سایت یا مثلا www.varzesh3.com  که اخبارمربوط به ورزش را پوشش می دهد.

رعایت نکاتی و قوانینی گوگل برای وب سایت ها تععین کرده است . برای مثال گوگل اعلام کرده که در بخش هدر وب سایت حتما از تگ  <meta name=”description”>استفاده کنید . یا مثلا برای عکس هایی که در وب سایت قرار می دهید حتما از ویژگی alt استفاده کنید .

تبلیغات

طراحی سایت و تبلیغات برای وب سایت شامل دو بخش می شود تبلیغات در گوگل و تبلیغات در وب سایت های دیگر .

تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز است .  گوگل یک سرویس را برای کاربران فرآهم کرده است که مدیران وب سایت می توانند با پرداخت هرینه به گوگل در صفحه اول گوگل به صورت گوگل ادوردز بالا بیاد .

گوگل ادوردز به این صورت است که کلمات کلیدی را تعریف می کنیم و برای آن کلمات کلیدی وب سایت مورد نظر در صفحه اول گوگل قرار می گیرد البته گوگل ادوردز امکانات بیشتری را هم برای استفاده کنندگان از این سرویس قرار داده مثلا به آن ها اطلاع می دهد که با فلان کلمه کلیدی چند بار وب سایت شما کلیک خورده و با چه کلماتی که شما تعریف کرده اید وب سایت کلیک نخورده .

تبلیغات در وب سایت های دیگر یا همان back link  است که لینک وب سایت خود را در وب سایت هایی که رتبه خوبی دارند و احتمال بازدید وب سایت ما در این وب سایت وجود دارد ، قرار می دهیم . یکی از نکاتی که لازم است در بک لینک رعایت کنیم این است که تا حد امکان لینک وب سایت خود را در وب سایت های مرتبط با کسب و کار خود است و هم چنین دارای رتبه خوبی در گوگل است قرار دهیم .

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%