0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

استراتژی سئو در راستای رشد کسب و کار

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

تراتژی سئو در راستای رشد کسب و کار طراحی سایت به تنهایی نمی تواند تضمین در دیده شدن وبسایت شما و قرارگرفتن در نتایج اول گوگل باشد. بلکه شما نیاز به استفاده از یک استرتژی مهم به اسم seo نیاز دارید.

ترافیک و رتبه بندی بالا بر روی کاغذ خیلی مهم است. اما آیا آنها را به مشتریان با کیفیت، مشاغل مثبت و رشد اقتصادی تبدیل می کنند؟ الزاما خیر.

استراتژی SEO( search engine optimization) است که در راستای اهداف کسب و کار برای مشتریان تاثیرگذار است.

تیم ما در سئو و طراحی سایت شرکتی در تلاش هستند تا کسب و کار شما پیشرفت کند اما این موضوع نیاز به اعتماد از سمت شما دارد. سئو نیاز به صرف زمان دارد، شما نمی توانید نتایج آن را یک شبه ملاحظه نمایید.

سئو به کسب وکار شما ارزش و اعتبار فوق العاده ای می دهد. زمانی که استراتژی شما شروع می شود، استفاده از طراحی سایت سئو بیس یک مزیت ارزشمند در رقابت محسوب می شود.

در اینجا به نکاتی اشاره خواهیم کرد که حاوی یک استراتژی موثر می  باشد که به شما این اجازه را میدهد که بتوانید یک برنامه ریزی بلند مدت داشته باشید.

ایجاد آگاهی در مشتریان با تولید محتوا

جذب کردن مشتری های جدید و متقاعد کردن آنها در مورد مزایای مربوط به محصولات و خدمات برای هر کسب و کاری چالش بر انگیز است.

شما اکنون در اول مسیر خود هستید، در صورتی که از یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی با تجربه در زمینه سئو کمک بخواهید، قطعا پیشرفت شگرفی خواهید داشت.

جذب کردن یک مشتری بالقوه که در حال جستجوی یک کالا و خدماتی مرتبط با شماست، می تواند حس خوبی را به شما القا کند.

حتی ممکن است آنها فقط در حال جستجوی بین محصولات و ارزیابی تفاوت های بین آنها باشند، یا این که به دنبال کسب اطلاعات تکمیلی در مورد آن محصول باشند، اما این هنر شماست که بتوانید تاثیراتی در تصمیم گیری آنها داشته باشید.

 

طراحی سایت اسپیناس

 

این موضوع مخصوصا زمانی که مشتریان و رقیبان آنالیزگر پا به میدان می گذارند نمود بیشتری دارد. مشتریان و رقبای خود را بشناسید. در هنگام طراحی سایت خود محتوایی را ایجاد کنید که مشتریان شما را با هر نظر و عقیده ای راضی نگه دارد.

این موضوع منجر به برگشت مشتریان به سایت شما خواهد شد که این موضوع می تواند تا حدود زیادی نرخ تبدیل را افزایش دهد.

نظارت بر صفحات از قبل ایجاد شده

به لطف ابزارهای پر قدرتی مثل گوگل آنالاتیکس و سرچ کنسول شما می توانید علاوه بر نظارت بر تعداد کلیک ها، کیفیت آنها را هم زیر نظر داشته باشید.

گوگل آنالاتیکس یک تصویر لحظه ای از آمار ترافیک شما مثل: بازدید سایت، ضریب بازگشت، میانگین زمانی که کاربر وقت خود را در سایت صرف کرده است، جمعیت شناختی و … در اختیار شما قرار می دهد.

از طرف دیگر سرچ کنسول  می تواند به صورت واضح مشکلات و فرصت های برای پیشرفت را نشان دهد. سرچ کنسول  تعداد بازدید و نرخ کلیک سایت شما را اولویت بندی می کند. از اطلاعات تعداد بازدید برای بهبود صفحاتی که بهترین ترافیک را دارند استفاده می شود.

همچنین می توانید از تعداد بازدید، نرخ های کلیک و موقعیت ،عبارت هایی که بهترین  تاثیرگذاری داشته است را پیدا کنید.

سپس برای تقویت صفحه خود، کل عبارت و یا بخشی از آن را به عنوان صفحه خود اضافه کنید.

علاوه بر استفاده از سرچ کنسول  به عنوان یک راه برای بهبود صفحات، می توانید از آن برای درک بهتر کلمات کلیدی که تا به الان سعی در افزایش ترافیک آن داشته اید استفده کنید.

بهبود کیفیت بازدیدکنندگان طبیعی از سایت شما

همانطور که خدمات سئو در طراحی سایت یک سری استراتژی هایی را برای جذب کیفیت بازدیدکنندگان سایت ایجاد میکند، باید مطمئن شویم که این استراتژی با اهداف کسب و کار شما همراستا است یا خیر.

چون این اهداف شماست که نوع ترافیک، تعامل و تحت تاثیر قرارگرفتن مشتریان شما را تعیین می کند.

این که شما درک درستی از استراتژی های خود داشته باشید به شما برای تخصیص منابع، تشخیص کلمات کلیدی، توسعه نام تجاری، فروش، شناسایی مخاطبان و ایجاد محتوای به موقع کمک خواهد کرد.

 

طراحی سایت

برنامه ریزی بلند مدت

استراتژی SEO نیازمند پرورش، تست و نظارت است. تا این اطمینان حاصل شود که کلیدواژه ها، لینک ها و محتویات شما درست کار می کنند. شما نمی توانید به سادگی از کنار آن بگذرید بلکه باید آماده ایجاد تغییرات لازم برای استراتژی خود باشید.

موتورهای جستجو مثل گوگل به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهند.

شما باید به اخبار صنعت گوش بدهید و گزارش سئو خود را برای جلوگیری از مواردی که باعث کاهش ترافیک شما می شود ارزیابی کنید.

گزارش و نظارت مستمر به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آیا تغییرات در سرفصل ها یا کلمات کلیدی تاثیر مثبتی دارند یا خیر. همچنین شما می توانید ترافیک سایت خود را با استفاده از رویدادهای صنعتی، اخبار و حتی فروش رقیبان تنظیم کنید و ارتقا دهید.

کسب رتبه عالی در سئو  نیاز به صرف زمان برای توسعه و تغییر دارد. در واقع ما با نوعی سرمایه گذاری سروکار داریم، اما شما باید به توسعه و تغییر خود ادامه دهید حتی زمانی که به بهترین نتایج دست پیدا کرده اید.

نکته کلیدی این است که در هنگام طراحی سایت از خدمات بهینه سازی موتورهای جستجوی استفاده کنید که استراتژی را بر اساس اهداف اصلی کسب و کار شما توسعه می دهند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%