0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

ابزار طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

ابزار طراحی سایت

افرادی که کار طراحی سایت را انجام می دهند و همچنین شرکت های طراحی سایت از ابزارهای مختلفی برای این کار استفاده می کنند. برخی از این ابزارها رایگان بوده و می توان آن ها را از اینترنت دانلود کرده و استفاده نمود، اما برخی دیگر در ازای پرداخت هزینه قابل دسترسی هستند.

در ادامه به بیان چند مورد از این ابزارها می پردازیم:

W3C Validator

طراحی سایت

W3C یا کنسرسیوم شبکه جهانی وب، مخفف World Wide Web Consortium است. این کنسرسیوم ابزاری را تولید کرده است که با استفاده از آن می توان، استانداردهای html صفحات وب را تست کرد. این سرویس معتبر بودن یا نبودن صفحات وب و کدهای آن ها را بررسی کرده و نمایش می دهد.

Adobe Fireworks

طراحی سایت

با استفاده از این نرم افزار که مخصوص طراحی سایت بوده و دارای امکانات بسیاری است، می توان طرح های گرافیکی را به شکل vector ایجاد کرد. این یک مزیت مهم برای نرم افزار محسوب می شود، به این دلیل که عکس های ایجاد شده را به راحتی می توان تغییر سایز داد. این نرم افزار قابلیت ایجاد انیمیشن ها به صورت گیف را هم دارد. امکانات این نرم افزار بسیار زیاد بوده و کارایی بالایی دارد.

Adobe Photoshop

طراحی سایت

یکی از قدرتمند ترین و پرکاربردترین ابزارهای موجود جهت ایجاد طرح های گرافیکی است. که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دارد. شرکت های طراحی سایت ابتدا طرح گرافیکی سایت را در فتوشاپ ایجاد کرده و در صورت رضایت مشتری کدنویسی و پیاده سازی آن را شروع می کنند.

++Notepad

طراحی سایت

یک ویرایشگر متنی ساده است که محیطی جهت نوشتن کد فراهم کرده است. حجم پائین و سرعت بالایی دارد و به خاطر همین و داشتن امکانات زیاد طرفداران زیادی در بین برنامه نویسان و افرادی که طراحی سایت را انجام می دهند، دارد. این ادیتور ساده از زبان های برنامه نویسی زیادی پشتیبانی می کند. و فایل های سنگینی که Notepad توان باز کردن آن ها را ندارد، باز می کند.

Sublime text

طراحی سایت

یک ادیتور قدرتمند دیگر برای ویرایش متن است. که می توان کدهای HTML جهت طراحی سایت را در آن نوشت. برنامه ای ساده است که دارای افزونه های بسیاری می باشد. حجم کمی داشته روی تمامی سیستم های عامل کار می کند.

DreamWeaver

طراحی سایت

نرم افزاری محبوب و پرطرفدار است که به منظور ایجاد صفحات وب با زبان های html، asp.net، javascript و php مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه نویسان و طراحان سایت زیادی از آن استفاده می کنند. این نرم افزار یکسری کدهای آماده دارد که می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%