0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

آیا هاست بر روی سئو سایت تاثیر دارد؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

آیا هاست بر روی سئو سایت تاثیر دارد؟

آیا هاست بر روی سئو تاثیر دارد؟

احتمالا خیلی از شما به این فکر کرده اید که آیا علاوه بر طراحی سایت اصولی و انجام کارهای مربوط به سئو نوع هاست شما و فضای میزبانی که دارید هم بر روی سئو سایت شما تاثیر دارد یا نه؟

جواب این سوال بله است میتوان اینگونه گفت هاستی که شما برای سایت خودتان انتخاب میکنید شاید تاثر مستقیم بر روی سئو سایت شما نگذارد ولی مواردی وجود دارد که اگر هاست شما رعایت نکند میتواند باعث شود سایت شما رتبه خوبی نگیرد!

بنابر این شما باید در انتخاب هاست خودتان هم دقت کنید

مواردی مثل آپتایم و سرعت هاست میتواند بر روی سرعت سایت شما تاثیر بگذارند و همانجور که میدانید سرعت سایت یکی از عواملی است که بر روی سئو تاثیر گذار است.

سرویس های آنلاین زیادی وجود دارند که به شما این امکان را میدهند که موارد گفته شده را بر روی هاست خود بررسی کنید تا مطمئن شوید موردی وجود ندارد یا اگر دارد برای انتقال هاست خودتان هرچه زودتر اقدام کنید.

اگر هنگام بررسی هاست متوجه داون بودن سایتتان شده اید حتما آن را به شرکت میزبانی هاست خودتان اطلاع دهید تا بررسی کنند و منتظر نباشید تا آن ها خودشان متوجه این موضوع شوندو آن را از بین ببرند.

آیا هاست بر روی سئو تاثیر دارد؟

پیشنهاد ما به شما این است که اگر مشکلات هاست شما زیاد است و چیزی که هاستینگ به شما ارائه کرده است یک فضای میزبانی اشتراکی با تعداد بالایی از سایت های دیگر همراه با کلی ایراد و سرعت پایین یا داون های زیاد است حتما برای جا به جایی سایت به یک هاست بهینه اقدام کنید حتی اگر برای چند سال دیگر هم هاست تهیه کرده اید!

چون داشتن یک هاست ضعیف میتواند ضربه خیلی زیادی به سئو سایت شما بزند که از لحاظ مالی برای سایت شما جبران ناپذیر باشد.

چون شما با سئو خوب و هاست بهینه و قوی میتوانید اول جدول گوگل باشید و در آمد زیادی داشته باشید در حالی که به خاطر هزینه سالانه هاست دارید این درآمد را حذف میکنید!

در قسمت بعدی باهم 3 فاکتور اصلی در میزبانی وب را بررسی میکنیم تا بتوانید بهتر در مورد اینکه آیا هاست شما ارزش ماندن را دارد یا باید برای جا به جایی آن اقدام کنید.

با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%