0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

نرم افزار های گرافیکی در طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

نرم افزار های گرافیکی در طراح سایت

در دنیای طراحی سایت امروز نرم افزار های گرافیکی جزء لاینفک طراحی وب سایت است . این نرم افزار ها پتانسیل زیادی برای بهبود بخشیدن به گرافیک وب دارند .

در این مقاله به بررسی نرم افزار های گرافیکی برای طراحی سایت می پردازیم .

cs6-splash1

نرم افزار  photoshop

یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش عکس است . این نرم افزار توسط شرکت adobe طراحی شده و یکی از اولین ترین نرم افزار های این شرکت می باشد . این نرم افزار بسیار قدرتمند و معروف است حتی این نرم افزار به قدری محبوب است که کمتر کسی است که با این نرم افزار کار نکرده باشد .

با استفاده از این نرم افزار قوی می توان به راحتی بنر ، عکس ها و … وب را طراحی کنیم و در آخر می توان خروجی مناسب برای سایت گرفت .

نرم افزار illustrator

این نرم افزار یکی دیکر از محصولات شرکت adobe است . با استفاده از این نرم افزار می توانیم تصاویر وکتوری یا برداری طراحی کنیم .

در کل دو نوع عکس در طراحی وب سایت وجود دارد . عکس پیکسلی و برداری . عکس پیکسلی به عکس های معمولی گفته می شود که واحد تشکیل دهنده آن پیکسل است . این نوع عکس با کوچک و بزرگ شدن سایز آن کیفیت آن دچار افت می شود .

عکس های برداری به عکس هایی گفته می شود که با استفاده از بردار تشکیل شده است به عبارت دیگر این تصاویر با استفاده از مختصات طراحی می شود . این عکس ها با کوچک و بزرگ شدن افت کیفیت ندارند . که یک ابزار بسیار مناسب برای طراحی لوگو برای طراحی سایت است .

نرم افزار after effect

موشن گرافیک و تصاویر متحرک در طراحی سایت بسیار تاثیر گذار و زیبا هستند . یکی از معروف ترین نرم افزار ها برای طراحی موشن گرافیک adobe after effect است . با استفاده از این نرم افزار قدرتمند طراحان وب سایت می توانند موشن گرافیک های زیبایی را طراحی کنند .

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%