0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

معرفی 3 تا از بهترین افزونه های وردپرس از گذشته تا کنون

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

در دنیای وسیع وردپرس همه برای گسترش و پیشبرد طراحی سایت خود از افزونه های مختلفی استفاده می کنند، اما آیا همه ی پلاگین های وردپرس مناسب است ؟ پلاگین خوب چه ویژگی هایی دارد ؟ اگر بدون آگاهی از پلاگین ها استفاده کنیم چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟

پلاگین ها را می توان به امکانات یک خانه تشبیه کرد، وردپرس همچون دیوارهای مستحکم آن و پلاگین های وردپرس مثل در و پنجره و چاقو (!) و … باشد. باید توجه داشت که از پلاگین ها در جای مناسب آن استفاده شود و در صورتیکه به جا استفاده نشود می تواند حتی طراحی سایت شما را دارای حفره های امنیتی کند.

در زیر به تعدادی از پلاگین های معروف می پردازیم.

3تا از افزونه های وردپرس حرفه ای در طراحی سایت

افزونه Table Press

افزونه وردپرسی جدول ساز

این پلاگین یکی از بهترین و کم حجم ترین پلاگین های وردپرس برای ساخت جداول بدون داشتن دانش کد نویسی است، می توان از این جداول برای قیمت گذاری های سایت خود و یا دادن اطلاعات جامع استفاده کنید، این پلاگین یکی از پلاگین های تست شده در مخزن وردپرس است و یکی از بارزترین ویژگی های آن این است که جداول را می توان از اکسل به آن وارد کرد که باعث کارایی بیش تر این پلاگین می شود.

لینک دانلود این پلاگین را می توانید در زیر مشاهده کنید.

افزونه Tablepress

افزونه فرم تماس 7 یا Contact Form 7

افزونه وردپرسی ساخت فرم

این پلاگین یکی از محبوب ترین افرزونه های وردپرس است، این پلاگین ساده دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در زیر به آن ها می پردازیم

  • پلاگین سبک و کم حجم : این پلاگین یکی از کم حجم ترین افزونه های وردپرسی با داشتن امکانات فراوان است، کاربرد اصلی این افزونه برای گذاشتن فرم تماس درون طراحی سایت شما است، شیوه کار با این افزونه بسیار راحت و دوست داشتنی است، فیلد هایی از پیش تعیین شده در این افزونه وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید فرم تماس خود را بسازید و هر کاربری که فرم را پر کنید به ایمیلی که شما تعیین کردید اطلاعات ارسال می شود.
  • ساخت قالب ارسال ایمیل: یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پلاگین این است که می توانید نحوه ارسال ایمیل را مدیریت کنید و با کد های HTML آن را زیبا سازی یا اختصاصی سازی کنید، این قابلیت باعث جذابیت هرچه بیشتر این پلاگین شده است.
  • کاملا تست شده: این که یک پلاگین کاملا تست شده باشد دارای اهمیت زیادی است، زیرا کاربران می توانند به آن اطمینان کنند و بدون فکر به اینکه ایا در طراحی سایت آن ها حفره امنیتی ایجاد می کند یا نه از آن استفاده کنند.

در زیر لینک دانلود این پلاگین محبوب در مخزن وردپرس قرار داده شده است.

افزونه فرم تماس 7

 

افزونه فوق العاده قدتمند EED یا Easy Digital Downloads

افزونه وردپرسی فروشگاه ساز

برای صحبت در مورد این افزونه و توضیح در مورد امکانات بیشمار آن در اینجا می توان به چند مورد کلی اشاره کرد اما در مقاله ای جداگانه به تفضیل به این پلاگین می پردازیم

این افزونه قدرتمند توانایی ساخت فروشگاه اینترنتی برای فروش خدمات مجازی را دارد، می توان بهترین کاربردهای این پلاگین را در طراحی سایت فروشگاهی مثل فروش آهنگ و فیلم و فروش آموزش و هرگونه فایل و کالای مجازی به کار برد، یکی از بهترین کاربردهای این فزونه در مشخص کردن قیمت متغیر برای هر کالا است به طوری که می توانید یک کالا را با کیفیت های مختلف در قالب یک محصول اما با قیمت های مختلف ساخت. این پلاگین قابلیت وصل شدن به بیشتر درگاه های پرداخت استاندارد داخلی را داراست و همچنین زبان فارسی را هم پشتیبانی می کند.

این افزونه قابلیت گزارش گیری از فروش، دسته بندی محصولات خود و همچنین حراج محصولات را دارا می باشد، همچنین می تواند کارهای حساب داری یک فروشگاه اینترنتی را در حد بسیار خوبی انجام دهد.

لینک دانلود این افزونه محبوب و قدرتمند Easy Digital Downloads در زیر موجود می باشد.

Easy Digital Downloads

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%