0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

معرفی افزونه های رزرواسیون دروردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

معرفی افزونه های رزواسیون

در طراحی سایت های مختلف گاهی شما نیاز به یک سیستم جهت نوبت دهی دارید.معمولا در طراحی سایت های هتل وپزشکی کیلینیک ها وهمایش ها برای نوبت دهی و رزرو می توانید از افزونه هایی در سایت استفاده نمایید.

معرفی افزونه رزرواسیون appointment booking

یکی از این افزونه ها افزونهAppointment booking می باشد . که امکانات متعددی را به شما میدهد از جمله امکان رزرو براساس تاریخ خاص و ساعت خاص ،قابلیت پرداخت وجه و اتصال به تقویم گوگل ،سازگاری با موبایل و تبلت و امکان اتصال به ووکامرس قابلیت تعیین محدودیت قابلیت پرداخت آنلاین وجه ،قابلیت ایمیل کردن اطلاعات دارای فرم های رزرو مختلف قابلیت ایجاد گزیته های دلخواه ،قابلیت لغو رزرو توسط کاربر و تعریف کوپن تخفیف سیستم گزارش گیری قابلیت خروجی گرفتن از رزروها وسیستم اطلاع رسانی می باشد .البته این افزونه هنوز بومی سازی نشده است و تقویم آن به صورت شمسی نمی باشد .

معرفی افزونه رزرواسیون bookly

افزونه bookly یکی دیگر از افزونه های رزرواسیون است که شما می توانید در مشاغل مختلف مانند آرایشگاه ،سالن ورزشی ،سینما ،تئاتر ،کلاس های اموزشی ،دفتر وکالت از این افزونه استفاده نمایید .این افزونه امکانات بسیاری از جمله تقویم فارسی امکان تعیین روزهای تعطیل ،رزرو وقت بدون ثبت نام ،حذف هر مرحله مثل حذف مرحله پرداخت ایجاد وقفه بین نوبت دهی مثلا ساعت مشخصی برای استراحت و ناهارکارکنان در نظر بگیرید امکان فروش یک وقت به چندمشتری یا اینکه این امکان را غبرفعال و محدودکنید امکان اضافه کردن کد تخفیف  اطلاع رسانی به صورت ایمیل و اس ام اس به مدیرسایت و کاربر سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس  امکان ایجاد چندکاربری دارد.

معرفی افزونه رزرواسیون birchpress

یک سیستم مدیریت رزرو را به شما می دهد که می توانید به صورت آنلاین روی سایت خود این امکان را به کاربران بدهید تا وقت ملاقات خود را تعیین کنند و پرداخت آنلاین انجام دهند از امکانات این  افزونه همگامسازی تقویم با outlook وandroid می باشد .

معرفی افزونه رزرواسیون wp simple booking calendar

یکی دیگر از افزونه های رزرو وردپرس می باشد که بسیار ساده می باشد و امکانات زیادی را در اختیار شما نمی دهد.اگر فقط می خواهید که کاربر وارد سایت شود و یک روز را برای ملاقات در نظر بگیرد بدون تعیین ساعت می توانید از این افزونه استفاده کنید این افزونه یک تقویم را به کاربر نمایش می دهد که می تواند با انتخاب روز ملاقات خود را مشخص کند .

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%