0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت اول)

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت اول)

همانطور که میدانید افزایش رتبه در گوگل نیاز به کار دائمی دارد و با یکی دو روز بهبود پیدا نمیکند.اگر در کلمات کلیدی خودتان دچار مشکل شده اید و افزایش رتبه پیدا نکرده اید میتوانید کارهای زیر را انجام دهید تا کم کم به جایی که میخواهید برسید.

روش اول : لینک بیلدینگ داخلی داشته باشید

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت اول)

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت اول)

یکی از چیزهایی که مدیران سایت در هنگام نوشتن مقالات خودشان فراموش میکنند دادن لینک به صفحات داخلی سایتشان است.گاهی اوقات افرادی که اطلاعی از این مورد ندارند در یک مقاله 10 ها بار کلمات را لینک کرده اند که اشتباه بزرگی است.

لینک های داخلی درست باید در هر نوشته یک تا دو تا لینک شود به صفحات دیگر که این کلمات لینک شده بهتر است کلمات کلیدی شما باشد.

نکته ای که وجود دارد این است که زمانی که شما شروع به لینک دادن میکنید انتظار نداشته باشید یک روزه رتبه شما افزایش پیدا کند به صورت معمول 3 ماه زمان لازم است تا لینک های شما تاثیر خودشان را روی سایتتان بگذارند پس شما نیاز دارید که با قرار دادن روزانه یک الی دو مقاله که داخل آن ها هم از لینک های داخلی استفاده کرده اید رتبه سایت خودتان را بهبود ببخشید.

روش دم :افزایش سرعت سایت هنگام طراحی سایت

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت اول)

از سال 2010 سرعت سایت یکی از معیار های مهم در افزایش رتبه گوگل معرفی شد. علت تعیین سرعت سایت برای رتبه دهی گوگل این است که در بررسی های انجام شده مشخص شد زمانی که گوگل به یک سایت سنگین رتبه خوبی میدهد  و مخاطبان را به سمت آن هدایت میکند با آزار و ناراحتی بازدیدکنندگان رو به رو میشود که این امر باعث عدم اطمینان به سرچ گوگل و در نتیجه کاهش درآمد گوگل است.

ممکن است که سوال کنید حالا چگونه سرعت سایتمان را بسنجیم تا متوجه شویم از چه سرعتی برخوردار هستیم؟با اینکه ما چندین بار در مقالات قبلی در مورد سرعت سایت و روش های افزایش آن صحبت کرده ایم ولی به صورت خلاصه یک توضیحی میدهیم:

شما توس سایت gtmetrix میتوانید سرعت صفحه سایتتان را بفهمید و با توجه به اعلام هایی که این سایت در اختیار شما قرار میدهد میتوانید با بهبود آن ها رتبه سایت خودتان را افزایش دهید.شما همچنین اگر از سایت های وردپرسی استفاده میکنید میتوانید از پلاگین های مرتبط برای افزایش سرعت استفاده کنید.

روش سوم : ساخت بک لینک در سایت هایی که رتبه های در حال افزایش دارند

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت اول)

خیلی از مواقع زمانی که از رتبه سایت خودتان راضی نیستید وب مستران سایت شروع به خرید بک لینک یا ساخت بک لینک میکنند و معمولا این اتفاق در سایت هایی رخ میدهد که دچار افت رتبه هستند.این یک روش اشتباه است گوگل متوجه این موضوع میشود که یک سایت به چه روشی سریعا دارای لینک های زیادی میشود و در واقع رشد غیر طبیعی لینک ها را تشخیص میدهد.

با این روش رتبه شما نه تنها افزایش پیدا نمیکند بلکه کاهش هم پیدا میکند.اما اگر لینک های شما کاملا اصولی و یک روند طبیعی باشد شما افزایش رتیه پیدا خواهید کرد. این موضوع را هم فراموش نکنید که در هر صفحه یک یا دو لینک داشته باشید و از دادن لینک های اضافی خودداری کنید

در کل میتوان گفت افزایش رتبه در گوگل نیاز به صبر وحوصله دارد و یک روزه نمیشود جزء نفرات اول  در سرچ گوگل باشید

در قسمت بعدی این مقاله با روش های دیگر آشنا میشوید.با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%