0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت دوم)

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت دوم)

در قسمت قبلی سه روش را برای بهبود رتبه گوگل زمانی که شما از لحاظ رتبه افت کرده اید را توضیح دادیم در این قسمت روش های دیگر را با هم بررسی میکنیم. باید بدانید که انجام تمام موارد به صورت دقیق و اصولی میتواند به شما کمک کند وگرنه انجام یک مورد برای بهبود رتبه شما کفایت نمیکند پس با ما همراه باشید.

روش چهارم: به روز رسانی مطالب سایت

یکی از راحت ترین ولی مهمترین راه ها که تاثیر زیادی روی سئو سایت شما دارد این است که مطالب سایتتان را بروز رسانی کنید. گوگل هنگام سرچ ترجیح میدهد ترتیب سرچ را از روی جدید به قدیم انجام دهد. بنابر این اگر شما مطالب خودتان به روز رسانی کنید جزء مطالب جدید گوگل در سرچ قرار میگیرید.

همچنین با این روش به نظر مخاطبان خودتان سایت به روزی می آیید که روزانه بازدید سایت شما افزایش پیدا میکند.در کنار به روز رسانی مطالب سعی کنید مطالب جدید نوشته شده حتما سئو قابل قبولی نیز داشته باشد.

روش پنجم: نرخ کلیک خودتان را افزایش دهید ctr

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت دوم)

اگر شما وارد سرچ کنسول سایتتان شوید حتما مشاهده میکنید که گوگل تعداد کلیک های سایتتان را محاسبه میکند. بنابراین خیلی مهم است که شما چه تعداد کلیک در سرچ گوگل برای کلمات کلیدی خودتان داشته باشید.

به صورت واضح تر اینجوری میتوان گفت چنانچه بازدید کنندگان شما کلمات کلیدی شما را سرچ کنند و در نتایج گوگل سایت شما را کلیک کنند و وارد سایت شوند تعداد این کلیک ها محاسبه شده و سایت شما به عنوان سایت منتخب و خوب از نظر گوگل در آن کلمه کلیدی در نظر گرفته میشود.اگر تعداد کلیک های شما در موقعیتی داخلش هستید کم باشد و افرادی که در گوگل سرچ میکنند سایت شما را کلیک نکنند رتیه سایت شما رو به کاهش میبرد.

بهترین راهی که میتوان مخاطب را هنگام سرچ در گوگل به سایت خودتان جذب کنید این است که عنوان مطلب و متا توضیحاتتان جذاب باشد تا کلیک خور سایتتان افزایش پیدا کند.کلماتی مثل چگونه ، رایگان ، نکات ، بهترین … کلماتی هستتند که در عنوان سایت جذب کننده است

روش ششم : بهبود طراحی سایت

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت دوم)

امروزه بیشتر مخاطبان از تبلت و موبایل … برای مشاهده سایت استفاده میکنند. اگر شما سایتی دارید که قدیمی است و با نسخه های موبایل سازگاری ندارد بهتر است هرچه زودتر برای طراحی سایت اختصاصی اقدام کنید. چون برای گوگل خوب نیست سایتی را اول بداند که از لحاظ طراحی ضعیف است و مخاطبان بعد از ورود به سایت سایت را مشاهده کند که از آن راضی نیست.

شما میتوانید از طریق گوگل آنالیز میتوانید کاملا شماهده کنید که افرادی که به سایت شما مراجعه کرده اند از طریق چه دستگاهی وارد سایت شما شده اند. یکی از مواردی که خیلی اهمیت دارد این است که سرعت سایت شما در چه حدی است چون افرادی که از موبایل وارد سایت میشوند اکثرا از اینترنت قوی استفاده نمیکنند.

روش هفتم: اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

علت کاهش رتبه سایت در گوگل و روش های موثر برای بهبود آن(قسمت دوم)

اینکه شما در شبکه های اجتماعی فعال هستید یا نه از اهمیت زیادی برخوردار است علت این موضوع این است که بازدید کنندگان شما از شبکه های اجتماعی وارد سایت شده اند و هرچقدر این شبکه ها مهم تر و با رتبه های بالاتری باشد این ورود از اهمیت بیشتری برخوردار است. جدا از آن با فعالیت در شبکه های اجتماعی شما تعداد بازدید های خود را افزایش میدهید

نتیجه گیری

در انتها باید گفت که انجام تمامی موارد گفته شده در 2 قسمت مقاله اهمیت زیادی دارند و شما برای افزایش رتبه خودتان باید سعی کنید این موارد را به صورت کامل انجام دهید

با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%