0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی وب سایت UI و UX لینک

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی وب سایت  UI  و UX

رابط کاربری

لغت (UI (User Interface به معنی ظاهر وب سایت است . یعنی از نظر ظاهری چه تعاملی بین وب سایت و کاربر وجود دارد . در واقع بخش های مختلف یک طراحی وب سایت مثل منوها، فرم ها، رنگ بندی سایت و غیره است که عواملی از این دسته هستند که رابط کاربری را تعیین می کنند .

در واقع این رابط کاربری یک وب سایت همانند ویترین یک فروشگاه فیزیکی است . این ویترین هر چه زیباتر باشد شما را بیشتر جذب می کند تا به فروشگاه بروید و خرید کنید.

همین رویکرد در دنیای مجازی با رابط کاربری است. اگر سایت شما رابط کاربری زیباتری داشته باشد کاربران بیشتری را جذب می کند. با افزایش تعداد کاربران است که آمار بازدید کننده سایت شما بالا می رود. و مدت زمان زیادتری در سایت شما خواهند ماند.

پس رابط کاربری یعنی ظاهری زیبا و دسترسی راحت است که برای وب سایت شما باید طراحی شود.

تجربه کاربری

لغت (UX (User Experience یا تجربه کاربر است. در ادامه مثال فروشگاه اینترنتی می توان گفت که مراحل انتخاب تا خرید را به طوری باید طراحی شود که کاربر به راحتی بتواند به هدف خود برسد.

یا درطراحی فرم ها طوری طراحی شود که کاربر با سوالات اضافه خسته نشود. یا سوالات ریز از کاربر نپرسید.

در انتخاب رنگ ها باید اصول و استانداردها رعایت شود. در محتوا گذاری در طراحی وب سایت باید توجه داشت که رنگ متن را تیره انتخاب کنید و رنگ پس زمینه را روشن انتخاب کنید. این باعث می شود که کاربر از آن خسته نشود.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%