0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت و عدم بروز رسانی پنل مدیریت محتوا

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

امروز می خواهیم در اسپیناس در مورد مقاله ای صحبت کنیم طراحی سایت و عدم بروز رسانی پنل مدیریت محتوا چه مشکلات و خطراتی به همراه خواهد داشت .
کلمه بروزرسانی برای برخی افراد ممکن است باعث وحشت شود و کاری خطرناک بدانند. اما بایددر طراحی سایت سیستم مدیریت محتوا را بروزرسانی کنید. این کار امری ضروری است.


برخی از دلایل را باهم مرور می کنیم که همیشه باید سیستم مدیریت محتوا را بروزرسانی کنید:

• مستعد هک شدن

برای طراحی سایت باید به شرکتی اعتماد کنیدکه همواره پشتیبان شما باشند. حتی برای بروز رسانی سیستم های مدیریت محتوا را متخصصین این کار انجام دهند. امنیت وب سایت خود را بالا ببرید. یکی از بالا بودن امنیت این است که سیستم مدیریت محتوای شما همیشه بروز باشد. زمانی که شما وب سایت را بروز نمی کنید خطرات بیشماری در کمین وب سایت شما خواهد بود. بروز رسانی امنیت سایت را بالا می برد و نگرانی شما برای هک شدن کم می کند.


• عدم نمایش در موتورهای جستجوگر

سیستم های مدیریت محتوا بدین صورت طراحی شده اند که مطابق الگوریتم های موتورهای جستجوگر است. زمانی که بروز رسانی نمی شود نمی تواند در موتورهای جستجوگر رتبه خوبی بگیرد. در حال صورت باید طراحی وب سایت که انجام می دهید سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس را آپدیت کنید.


عدم بروز رسانی در وردپرس

به جرات می توانیم بگوییم که وردپرس یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین بخش های سایت شما به حساب می آید. به همین دلیل این بخش را همیشه آپدیت کنید. ممکن است مشکلات یا باگ هایی وجود داشته باشد که با بروزرسانی تمامی موارد رفع می شود. پس آپدیت کردن وردپرس یک امر حیاتی است و عدم بروزرسانی به وب سایت شما آسیب خواهد رساند. در وردپرس برای بروزرسانی پیام هایی داده می شود شاید این پیام ها آزاردهنده برای شما باشد. به این هشدار عکس العمل نشان دهید و سیستم مدیریت محتوای خود را بروزرسانی کنید.

بروزرسانی در وردپرس به دو صورت انجام می گیرد. یکی به روش دستی است و دیگری به روش اتوماتیک است. شما می توانید هر کدام از روش ها را که می خواهید برای بروز رسانی انتخاب کنید فقط هر کدام را که انتخاب می کنید روش اصولی و درست را برای این کار انجام دهید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%