0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت موزه

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت موزه

ایران کشوری باستانی است که پیشینه ای چندین هزار ساله دارد. در کشور ما تعداد زیادی موزه وجود دارد، در حالی که مردم تنها با چند موزه مشهور آشنا هستند و از وجود سایر آن ها بی اطلاع هستند. طراحی سایت می تواند به شناخت بهتر موزه های کشور کمک کند.

موزه ها انواع مختلفی دارند؛ موزه های تاریخی، مردم شناسی، هنری، باستان شناسی، علوم و فنون و اماکن باستانی چندی از انواع مختلف موزه های ایران هستند.

هر موزه برای حفظ و نگه داری و امنیت خود نیازمند صرف هزینه می باشد. معمولاً این هزینه ها از طریق بازدید مردم و تهیه بلیط به دست می آید.

مزایای طراحی سایت موزه

طراحی سایت

در صورتی که یک موزه دارای وب سایت باشد، می تواند خود را به تمامی مردم در نقاط مختلف کشور و حتی جهان معرفی کند. مردمی که در روزهای تعطیلات قصد مسافرت را دارند، معمولاً در این مورد سرچ می کنند که چه مکان های دیدنی در کشور وجود دارد و طبق آن ها برنامه ریزی می کنند.

حتی توریست هایی که از سایر کشورها قصد آمدن به ایران را دارند قبل از آن سرچ کرده و نقاطی که مورد پسندشان باشد را انتخاب می کنند. برای این منظور وب سایتی که برای معرفی موزه طراحی می شود باید دو زبانه یا چند زبانه باشد.

در این صورت است که می توانند از وب سایت استفاده کرده و با موزه و قسمت های مختلف آن آشنا شده و آدرس موزه را بدانند.

طراحی سایت موزه باید ریسپانسیو باشد به این دلیل که تقریباً همه افرادی که در مسافرت هستند و قصد جستجو برای مکان های دیدنی را دارند، از موبایل برای این کار استفاده می کنند. در نتیجه باید بتوانند به راحتی وب سایت را باز کرده، از مطالب آن استفاده کنند و تصاویر آن را مشاهده نمایند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%