0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی وب سایت شرکتی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت شرکتی

امروزه در دنیای تبلیغات و اقتصاد یکی از مهمترین عامل ها برای پیشرفت هر شرکتی داشتن سایت برای معرفی شرکت به مشتریان و رقیبان است.در بازار امروزی که تمامی افراد برای رفع نیاز های خود به جستجو های اینترنتی رو آورده اند حتما وجود یک سایت برای بقای یک شرکت الزامی است.

وجود یک سایت برای هر شرکتی فقط برای جذب مشتری نیست پس این حرف “کار شرکت ما تخصصی است و مشتریان مخصوص به خود را داریم پس نیازی به سایت نداریم” از سمت صاحبان شرکت ها یک اشتباه است.

رقبای سایت شرکتی

در بازاری که تمامی شرکت های رقیب سایت های زیبا و مناسب با تخصص خود را دارند نداشتن یک سایت نقطه ضعف به حساب می آید. فرض کنید شما یک شرکت پرکار و بزرگ هستید ولی سایتی برای معرفی خود به همگان ندارید و برعکس شما شرکت رقیب که حتی تقریبا تازه تاسیس به حساب می آید با داشتن یک سایت با طراحی شخصی و فوق العاده جذاب که تمامی محصولات یا کار شرکت را برای همه به نمایش گذاشته است وارد بازار کار شما شده است. ازین به بعد شرکت رقیب شما یک سایت معرفی محصول فوق العاده جذابی دارد که مشتریان به راحتی با مراجعه به سایت به شرکت  رقیب از هر مکانی دسترسی دارند ولی برای دسترسی مشتریان به شما باید حتما حضوری به شرکت مراجعه کرده و با کار شما آشنا بشن.

در گذشته این تصور وجود داشت که داشتن یک سایت ساده و بدون هیچگونه طراحی خاصی برای معرفی یک شرکت کفایت میکند اما امروزه تمامی مدیران شرکت ها متوجه شده اند که این سایت برای رقابت در بازار کاری خودشان کفایت نمیکند. در واقع یکی از راه های برندیگ برای یک شرکت وجود یک وب سایت به روز و اختصاصی برای شرکت ها است که البته نیاز به زمان قابل قبول برای رسیدن به این نقطه از پیشرفت شرکت است.که با طراحی اصولی سایت و رسیدن به سئو مناسب امکان پذیر خواهد شد.

هدف از طراحی سایت های شرکتی

هدف از طراحی بک سایت شرکتی علاوه بر این که باعث معرفی شرکت و محصولات خود به صورت آنلاین و در دسترس به تمامی مشتریان اختصاصی خودتان در تمامی نقاط جهان میشود باعث جذب مشتریان بالقوه ای میشود که با سرچ در اینترنت با شرکت شما آشنا شده و سفارش محصول انجام میدهند.همچنین وجود یک سایت جذاب با طراحی مردن و کاربر پسند باعث پیشی گرفتن شما از رقیبان خود میشود.

سایت شما در واقع یک گاتالوک آنلاین و جذاب از کار شرکت شما است که به صورت عمومی و رایگان دراختیار تمام مشتریان قرار گرفته است. حتی داشتن یک سایت قدیمی با طراحی ساده نمیتواند نیاز شما را برای جلب مشتری برطرف کند. سایت شما نشان دهنده فعالیت و سطح کاری شما است که به تمام مشتریان خود نشان میدهید در کجای بازار رقابت قرار دارید.

اصول طراحی سایت های شرکتی

طراحی که روی سایت های شرکتی انجام میوشد باید بر اساس نیاز سنجی شرکت صورت بگیرد.رنگ بندی ، قالب بندی ، طراحی … هر شرکتی بر اساس نوع فعالیت آن متفاوت است.هم چنین زیاده روی در گذاشتن افکت ها و تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا باعث پایین آمدن سرعت سایت شده که هم تاثیر منفی در سئو سایت و هم دفع مشتریانی که برای شناخت شرکت شما به سایت مراجعه کردند میشود. ولی طراحی با  افکت های جذاب و کاربر پسند و استفاده از ui قوی در طراحی صفحات سهم بزرگی در موفقیت سایت شما در بازارهای جهانی خواهد داشت.

یکی از مهمترین مسائل در طراحی سایت ریسپانسیو بودن و توانایی مشاهده سایت در تمامی دستگاه ها است.امروزه افراد بیشتر از اینکه از کامپیوتر های شخصی استفاده کنند از دستگاه های موبایل ، تبلت و … برای جستجو های اینترنتی استفاده میکنند.پس نیاز هر شرکتی داشتن سایتی است که تمامی صفحه نمایش ها بدون نیاز به بزرگنمایی و همچنین اسکرول  راست و چپ به نمایش دربیاید.

سئو سایت و طراحی بهینه سایت از مهمترین مسائل در طراحی سایت های شرکتی است. مطمئنن یکی از اهداف طراحی سایت شرکتی ایجاد سایتی است که بتواند در صفحات گوگل جزء برترین سایت ها باشد تا بتواند مشتریان مورد نیاز خود را جلب کند.طراحی اصولی و بر اساس کلمات کلیدی جزء مهمترین شاخص ها در طراحی سایت اسپیناس است

پس یک طراحی اصولی و متناسب با نیاز شرکت  طراحی سایت از مهمترین مسائل در طراحی یک سایت شرکتی است.

  • امکاناتی که اسپیناس برای طراحی سایت های شرکتی خود در نظر گرفته است
  • طراحی قالب اختصاصی بر حسب سلیقه شرکت
  • طراحی اختصاصی و کابر پسند بر اساس نیاز سنجی شرکت ها
  • طراحی ریسپانسیو جهت نمایش سایت در انواع صفحه نمایش ها
  • روانشناسی رنگ و انتخاب رنگ و قالب بر اساس نیاز و نوع فعالیت شرکت
  • طراحی اصولی صفحات پایه و اساسی ( درباره ما ، تماس با ما ، معرفی محصول ، گالری ، …)
  • امکان ساخت فرم های اختصاصی
  • پنل مدیریتی راحت و آسان برای ورود اطلاعات شرکت
  • سئو و بهینه سازی سایت به صورت اصولی

 

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%