0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت تالار پذیرایی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت تالار پذیرایی

اینترنت و دنیای مجازی به تمامی عرصه ها وارد شده و طراحی سایت نیز به همین صورت دارای محبوبیت شده است. افراد زیادی برای کسب و کار خواهان داشتن وب سایت هستند.

هم اکنون اکثر افراد که در زمینه های مختلف مشغول هستند، این را می دانند که اگر در دنیای اینترنت نیز فعالیت خود را آغاز کنند می توانند شاهد تغییرات مثبتی در میزان درآمد و سود حاصل از فروش کالا یا خدمات خود باشند.

طراحی سایت

تالارهای پذیرایی که مخصوص مراسم های مختلف می باشند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. و در واقع هر چقدر تبلیغات بیشتری داشته باشند می توانند بین مردم از شهرت بیشتری برخوردار شده و در نتیجه میزان مراجعات خود را افزایش دهند.

امکانات طراحی سایت تالار پذیرایی

اسلایدر؛ در این گونه وب سایت ها حتما باید از یک اسلایدر زیبا با تصاویری جذاب استفاده نمود. به این دلیل که ظاهر وب سایت باید به گونه ای باشد که مشتری را جلب نموده و حس خوبی در او ایجاد کند.

گالری تصاویر؛ امکان قرار دادن مجموعه ای از تصاویر که از بخش های مختلف تالار پذیرایی تهیه شده اند، در گالری تصاویر وجود دارد. از این طریق می توان مشتری را هرچه بیشتر با مجموعه و دیزاین آن آشنا کرد.

طراحی سایت

ثبت نام؛ مشتریان تالار می توانند در وب سایت ثبت نام کرده و از این طریق امکان رزرو تالار برای تاریخی مشخص را دارند.

تقویم؛ این گونه وب سایت ها بهتر است که دارای تقویم باشند تا کاربرانی که وارد سایت شده و قصد رزرو تالار دارند، بتوانند با مشاهده تقویم برنامه خود را تنظیم کنند.

منوی غذا؛ می توان منوی کاملی از غذاها و لوازم پذیرایی تالار با ذکر قیمت هر کدام در وب سایت قرار داد.

نقشه تالار؛ در صورتی که مکان جغرافیایی تالار روی نقشه مشخص شود، طراحی سایت جلوه بهتری دارد و کاربر راحت تر مکان آن را تشخیص می دهد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%