0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت باغ وحش

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت باغ وحش

در بیشتر شهرهای بزرگ حداقل یک باغ وحش وجود دارد. طراحی سایت باغ وحش در میزان بازدید و رونق این باغ وحش ها تأثیر زیادی دارد.

افرادی که به منظور سیاحت و گردش به مسافرت می روند معمولاً قبل از آغاز سفر خود راجع به مکان های دیدنی شهر مورد نظر جستجو و تحقیق می کنند.

در صورتی که باغ وحش دارای وب سایت بوده و وب سایت خود را به خوبی سئو کرده باشد، در نتیجه های مربوط به مکان های دیدنی و تفریحی مربوط به شهر نمایش داده می شود.

امکانات طراحی وب سایت باغ وحش

این گونه وب سایت ها می توانند دارای بخش خبری و اطلاع رسانی بوده و اخبار مربوط به اتفاقات، تعرفه ها، تخفیف ها و مراسم های باغ وحش را در آن قرار داد.

طراحی سایت

صفحه تماس با ما راه های ارتباطی با مدیریت باغ وحش را دربر می گیرد. اطلاعاتی مانند شماره های تماس، ایمیل، شماره فکس و آدرس باغ وحش در این بخش وارد می شود.

صفحه درباره ما بخشی از سایت است که کل اطلاعات راجع به سال تأسیس و پیشینه باغ وحش در آن ذکر می شود. و اطلاعاتی راجع به مدیریت و همچنین پرسنل باغ وحش در آن بیان می شود.

وب سایت می تواند دارای یک اسلایدر زیبا باشد. این اسلایدر بایستی حاوی تصاویری از حیوانات باشد. البته این عکس ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

در واقع طراحی سایت باغ وحش باید به گونه ای باشد که اطلاعات کاملی راجع به محیط و قسمت های مختلف باغ وحش به بازدید کنندگان ارائه دهد و در آن ها اشتیاق برای آمدن به باغ وحش ایجاد کند.

بهتر است این وب سایت ها صفحه ای مخصوص به گالری تصاویر داشته باشند. و از تمامی حیوانات باغ وحش تصاویری تهیه شده و در این بخش قرار داد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%