0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت باشگاه بدنسازی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت باشگاه بدنسازی

طراحی سایت برای انواع مشاغل و حرفه ها کاربرد زیادی دارد. در مورد باشگاه بدنسازی نیز این موضوع صدق می کند.

امکانات طراحی سایت باشگاه بدنسازی

یک باشگاه بدنسازی از قسمت های مختلفی ایجاد شده است، که دستگاه های بدنسازی متفاوتی قرار گرفته اند. با استفاده از طراحی سایت می توان این قسمت ها را معرفی کرده و برای هر کدام عکس هایی قرار داد.

طراحی سایت

هر با شگاه بدنسازی تعداد زیادی عضو دارد که هر کدام شهریه خود را به صورت ماهانه پرداخت می کنند. و این کار می تواند وقت زیادی را از مدیران باشگاه گرفته و حتی امکان ایجاد خطا نیز وجود دارد.

اما اگر از طریق وب سایت امور مربوط به عضویت و پرداخت شهریه صورت بگیرد هم در زمان صرفه جویی شده و هم به درستی انجام می گیرد.

مدیریت باشگاه بدنسازی می تواند برنامه کلاس ها و سانس های باشگاه را تنظیم کرده و در وب سایت قرار دهد همچنین می تواند برای هر کلاس تصویر نیز قرار دهد.

می توان مربیان باشگاه را در وب سایت معرفی کرد و سابقه کاری، مهارت ها، گواهینامه و مدارک هر کدام را در وب سایت قرار داد، و کاربران سایت از این طریق با مجموعه ورزشی بیشتر آشنا خواهند شد.

طراحی سایت

از ویژگی های این گونه وب سایت ها می توان به گرافیکی عالی اشاره کرد که با ورود کاربر در آن، نمایان گر ورزشی بودن طراحی وب سایت شود.

سئوی سایت عامل بسیار مهم دیگر در این وب سایت ها می باشد. به این دلیل که تعداد زیادی باشگاه بدنسازی در سطح شهر وجود داشته و بیشتر آن ها دارای وب سایت می باشند، حال وب سایت طراحی شده اگر دارای سئوی خوبی باشد، شانس ورود کاربران را به سایت افزایش می دهد. و این به معنای افزایش اعضای باشگاه و نهایتاً درآمد آن می باشد.

سرعت سایت نیز عاملی مهم در جذب کاربران و استفاده بیشتر آن ها می باشد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%