0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت بازرگانی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت بازرگانی

در کشور بزرگی مانند ایران تجارت و بازرگانی رونق بسیاری دارد. افراد زیادی در این حیطه فعالیت دارند. و از این راه کسب درآمد می کنند. شرکت هایی که در این راستا قدم بر می دارند، با داشتن طراحی سایت بهتر می توانند به اهداف خود دستیابی داشته باشند.

از طریق وب سایت بازرگانی می توانند ارتباطات خود با مشتریان یا همکاران را افزایش دهند. همچنین از این طریق می توانند تجارت خود را بین المللی کرده و در صادرات نیز نقش بزرگی ایفا کنند.

مزیت های طراحی سایت بازرگانی

طراحی سایت

هر شرکت بازرگانی دارای یک یا چندین بازار هدف می باشد، با استفاده از طراحی وب سایت این شرکت ها امکان افزایش تعداد بازارهای هدف را دارند. و این خود یک نوع تبلیغ برای آن ها به حساب می آید.

از طریق وب سایت، مدیران شرکت می توانند اطلاعیه های استخدامی را منتشر کرده و نیروهای خود را به صورت اینترنتی بیابند.

تبلیغ کالاها و محصولاتی که به فروش می رسانند نیز در وب سایت امکان پذیر است. همچنین می توان بخشی از این محصولات یا تمامی آن ها را به صورت آنلاین و در سراسر کشور به فروش رساند.

امکانات طراحی سایت بازرگانی

این سایت ها به دلیل بین المللی بودن معمولاً چند زبانه هستند تا افرادی با ملیت و زبان دیگر نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

گالری عکس و تصاویر؛ امکان قرار دادن صفحه ای مخصوص تصاویر کالاها و محصولات شرکت وجود دارد. همچنین از هر محصول نیز می توان گالری تصاویر قرار داد. به این صورت که مدل های مختلف یا رنگ های متفاوت آن را می توان به نمایش گذاشت.

فیلترینگ یا دسته بندی کردن محصولات؛ در صورتی که تنوع محصولات زیاد باشد، می توان آن ها را دسته بندی کرد تا کاربر وب سایت بتواند به راحتی به کالای مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

صفحه تماس با ما و ارتباط با نیز از دیگر امکانات این وب سایت های می باشند. که توضیحاتی راجع به شرکت و راه های ارتباطی با آن ها بیان می شود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%