0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

در طراحی سایت اشتباه نکنیم!

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

اشتباهات خطرناک در طراحی سایت کسب و کارها

در دنیای گسترده امروزی باعث گردیده است که کسب و کارهای بزرگ و کوچک به فکر طراحی سایت برای بیزنس خود بیوفتند.

امروز در طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در مورد اشتباهاتی که در فیلد مدیریت و طراحی سایت ها اشاره می کنیم در ادامه با اسپیناس همراه شوید:

یک سوال: آیا طراحی سایت نامناسب و نا متعارف می تواند بیرنس شما را تهدید کند؟

این روزها می توانید گزینه های بسیاری برای انتخاب تمپلیت سایت را داشته باشید پس انتخاب یک قالب برای سایت شما کار بسیار مشکلی است. برای همین اولین گزینه را انتخاب می کنید.

اما سه اشتباهی که در طراحی سایت و مدیریت آن روبرو خواهید شد چیست؟

فشرده نکردن عکس ها، عدم استاندارد در چیدمان محتوا ، عدم استفاده صحیح از لوگو.

این سه اشتباه شاید برای شما بسیار ساده برسد اما افراد بسیار زیادی هستند که این اشتباهات را در طراحی سایت انجام می دهند و همچنین ممکن است اعتبار و ازرش بیزنس شما را زیر سوال ببرد.

اولین اشتباه: عدم فشرده و بهینه سازی تصاویر

یکی از نکات کلیدی در طراحی سایت ها، سرعت سایت است. یک تا سه ثانیه تاخیر می تواند لطمه های جبران ناپذیری را به سایت شما وارد کند. براساس گزارش RADWARE  بیش از 100 سایت برتر در دنیا ، تصاویر سایت را فشرده سازی نیم کنند.

تصاویر حجیم میزان بارگذاری آنها در سایت نیز بسیار بالا می شود پس تصاویر را باید فشرده سازی کنید و در سایت قرار دهید.

دومین اشتباه: عدم استفاده از لوگوی وکتور شده

در طراحی سایت ، از ابزار های وکتور برای لوگو استفاده کنید.  در وکتور پیکسل های طرح مشخص نیست و دارای حجم بسیار پایینی را دارا خواهد بودو این وکتورها توانایی تبدیل به فرمت هایی از حمله Png را دارندو همین وکتور کردن لوگو باعث می شود تا سایت بیزینسی شما به بهترین سایت مبدل گردد.

سومین اشتباه: عدم استفاده از چیدمان استاندارد

برای کاربر سایت گزینه ها را در دسترس بگذارید تا کاربر به راحتی گزینه ها را پیدا کند. فضای سایت دچار به هم ریختگی محتوا را نداشته باشد. بازدید کنندگان سایت می خواهند اصول استاندارد را در سایت شما ببینند و محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند. بازدیدکنندگان را مجبور نکنید تا روش جدید برای پیدا کردن محتوای مورد نظر خود باشند.

برای طراحی وب سایت با یک کارشناس مختصص مشورت کنید تا بهترین طراحی سایت را برای بیزنس خود داشته باشید. با رعایت کردن اشتباهات در سایت می توانید یک سایت ایده آل برای خود داشته باشید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%