0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

سرعت بارگذاری و تصاویر در صفحات وب

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

سرعت بارگذاری و تصاویر در صفحات وب

در این مقاله طراحی سایت می خواهیم در مورد سرعت بارگذاری و تصاویر در صفحات وب برای شما توضیحاتی دهیم . سرعت سایت یکی از موارد مهم در رتبه بندی موتورهای جستجو است. بسیاری از وب سایت ها برای سئو سایت خود در زمان طراحی سایت به بهینه سازی تصاویر توجهی ندارند. در سال های اخیر سرعت لود سایت یکی از فاکتورهای اصلی در ترافیک سایت به حساب می آمد. کاربران علاقه زیادی دارند لودینگ سایت سریع باشد.

تصاویر وب سایت و سرعت لود آن

زمانی که سرعت وب سایت شما بررسی می شود. تصاویر در وب سایت یکی از موضوعات اصلی در سرعت سایت است. انتخاب اندازه درست برای تصاویر بسیار مهم است هرچه اندازه عکس ها بیشتر باشد باعث می شود سرعت سایت پایین تر باشد و هم سبب می گردد مشکلاتی مربوط به لود وب سایت داشته باشید.

با تکنولوژی هایی که امروز در دنیای وب با آن روبرو هستیم این است که شما می توانید تصاویری به اندازه 25 مگابایت در روی سایت قرار دهید . یکی از مشکلات مهم در سرعت سایت خواهد بود. وب سایت در تلاش هستند تا سایت را با تصاویر و گرافیک بالایی به معرض نمایش بگذارند حجم و اندازه این تصاویر باعث کند شدن وب سایت شما خواهد شد. گاهی سیستم های مدیریت محتوا می توانند تصاویر را به اندازه ای کم حجم بهینه سازی کنند اما شما به سیستم مدیریت محتوا اعتماد نکنید. بهینه سازی تصاویر با حجم مناسب را خود انجام دهید.

هنگامی که سیستم مدیریت محتوا ، تغییر اندازه و حجم برای تصاویر برای شما انجام می دهد. فقط می تواند ابعاد تصاویر را کوچک یا بزرگ کند. با بزرگ و کوچک کردن تصاویر ، آنها را فشرده سازی نمی کند. اگر از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده می کنید حجم تصاویر حدودا 20 درصد بیشتر از حجم آن پیش از آپلود خواهد بود.

سرعت بارگذاری و تصاویر در صفحات وب

تصاویر SVG

یک تکنولوژی جدید و مدرن است که عکس ها و تصاویر را به صورت کدبندی شده در وب سایت نشان می دهد. شخصی می تواند از این تکنولوژی استفاده کند که دانش و سواد ایجاد این تصاویر را داشته باشد. برای استفاده از این تصاویر باید اطمینان حاصل کنید که حجم و اندازه این عکس ها کم باشد.

در الگ.ریتم های جدید گوگل اعلام کرده است سرعت وب سایت در موبایل ها یکی از معیارهای مهم در رتبه بندی خواهد شد که وب مسترها باید بر روی تاثیرگذاری سرعت در دستگاه های مختلف مثل موبایل توجه بسیاری کنند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%