0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

سایت های مشهور دنیا با طراحی سایت وردپرسی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

در مقاله ای که امروز در اختیار شما قرار می دهیم در مورد سایت های مشهور دنیا که با طراحی سایت وردپرسی انجام شده است.

بسیار از سایت های بزرگ و مشهور در دنیا هستند که با CMS وردپرس انجام شده است این مدیریت محتوا با کاربری بسیار راحت است و همچنین یکی از محبوب ترین های سیستم مدیریت محتوا به شمار می آید. حدود 60% از سایت های دنیا از این CMS محبوب استفاده می کنند.

در ادامه می خواهیم با هم به برخی از این وب سایت های که طراحی سایت آنها با وردپرس انجام شده است آشنا شویم:

این وب سایت یکی از معروف ترین وب سایت های خبری دنیا است که طراحی وب سایت آن با وردپرس انجام شده است. این خبرگزاری در ابتدا به صورت تلویزیونی بوده و در سال 1998 این خبرگزاری افتتاح شد. منبع اصلی بی بی سی از طریق تبلیغاتی است که در شبکه تلویزیونی انجام می گیرد. یکی از پر بازدید کننده های وب سایت دنیا به شمار می آید.

یکی از معروف ترین وب سایت ها، بلومبرگ پروفشنال است که در سال 1990 افتتاح شد ایم طراحی سایت با وردپرس است . این وب سایت به صورت خبری در نیویورک می باشد. خدمات مختلفی را انجام می دهد که در آمد خود را از این خدمات بدست می آید. به صورت پلتفرم معاملات و ارسال دیتای مالی به شرکت مالی است.

این وب سایت بازی است به عبارتی همان کنسول بازی های کامپیوتری شرکت سونی است. طراحی وب سایت آن با وردپرس انجام شده است. اولین بار در Des 1994 به بازار عرضه شد و آخرین آن در سال 2013 ارائه شد. یکی از معروف ترین وب سایت های دنیا می باشد.

  • وب سایت رسمی Sweden

وب سایت معروف دنیا با وردپرس ، وب سایت رسمی سوئد می باشد. این سایت مخاطبان بسیاری دارد که اطلاعاتی را در مورد کشور سوئد در اختیار کاربران قرار می دهد. حامیان این وب سایت اداره های دولتی و بیزنس های سوئد است.

 

یکی دیگر از وب سایت های مشهور دنیا است که با ورد پرس طراحی شده است. این سایت به صورت یک مجله است با هدف سرگرمی و تجاری طراحی شده است. این مجله تصویری اولین بار در نیویورک شروع به کار نمود همچنین موضوعات مختلفی را در بر می گیرد و مخاطبان زیادی را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. درآمد این سایت از فروش فیلم های و غیره است.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%