0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

سایت های آموزشی برای طراحی سایت حرفه ای

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

برای آموزش طراحی سایت فیلم ها ، سایت های آموزشی زیادی وجود دارند که به زبان انگلیسی شروع به آموزش کرده اند و تمام مواردی که در طراحی یک سایت به آن نیاز دارید را به شما آموزش داده اند. فقط کافی که شما یک مقداری به زبان تخصصی تسلط داشته باشید تا متوجه آموزش ها شوید.

توصیه طراحی سایت اسپیناس به تمامی افرادی که در حال آموزش طراحی سایت هستند این است که حتما آموزش های خود را در سایت های معتبر و زبان اصلی کامل کنید. شاید با خودتان بگویید کلی سایت فارسی آموزشی طراحی سایت وجود دارد چرا باید از سایت های انگلیسی استفاده کنیم؟

در سایت های انگلیسی معتبر تمامی موارد گفته شده بر اساس اصول و نظم است و همچنین هر موردی که بیان میشود همراه با مثال های اجرایی است که باعث میشود شما نه تنها با کد های لازم آشنا میشوید بلکه میتونید به صورت عملی هم آموزش خود را کامل کنید.

امروز یکی از سایت هایی که میتواند به شما خیلی کمک کنند را معرفی میکنیم.

سایت w3schools.com

سایت w3schools یک سایت آموزش طراحی سایت است که به زبان کاملا ساده و قابل فهم تمامی موارد لازم را به شما آموزش میدهد. این سایت حتی از ابتدایی ترین کدها مثل تگ های موجود در طراحی سایت شروع به آموزش کرده است.

اگر شما یک برنامه نویس تحت وب باشید حتما نام این سایت را شنیده اید. در واقع کمتر متخصصی وجود دارد که در طول دوران طراحی خودش از این سایت استفاده نکرده باشد.ولی حالا داخل این سایت چه چیزی وجود دارد که انقدر برای طراحان سایت مفید است را با  هم بررسی میکنیم

یک نکته ای که در این سایت وجود دارد این است که تنها تگ های html در این سایت وجود ندارد بلکه موارد دیگری هم وجود دارد که این سایت از صفر تا 100 در آن شروع به آموزش کرده است.مواردی که در این سایت آموزش داده میشود شامل:

Html

Css

Javascript

Jquery

Ajax

Sql

Php

Xml

در واقع موارد بالا دسته های کلی هستند که در این سایت آموزش داده میشود.البته موارد دیگری هم هست که به آموزش آن ها پرداخته است و از اهمیت زیادی برخوردار است مثل آموزش bootstrap ، json ،  color picker … تمامی موارد گفته شده برای یک طراح سایت حرفه ای بودن لازم است. به همین دلیل تمامی افرادی که کارشان طراحی سایت است در طول زمان کار خود مواردی که دچار مشکل میشوند به این سایت مراجعه میکنند.

تمامی مواردی که گفته شد مثل html، css … هرکدام جداگانه دارای زیر فصل هایی آموزشی هستند که باعث شده است تمامی بخش ها از هم جدات بوده و زمانی که دنبال یک موضوع خاص هستید بتوانید از سر فصل آن موضوع خود را پیدا کنید. همچنین این نکته را باید در نظر گرفت زمانی که به شما آموزش میدهد به شما تمامی کد های لازم را میدهد تا بتوانید از آن کدها در کار خود استفاده کنید و یا حتی در خود محیط کدنویسی آنلاینی که در اختیار شما قرار میدهد میتوانید کدها را تغییر دهید و از آن خروجی بگیرید.

برای آموزش های بیشتر با طراحی سایت اسپیناس همراه باشد

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%