0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

زیبایی طراحی سایت، کلیدی ترین معیار ؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

گرافیک طراحی سایت شاید اولین موردی باشد که توجه افراد را برای سفارش طراحی وب سایت جلب می کند، همیشه زیبایی برای افراد مهم بوده است اما آیا به صرف اینکه یک وب سایت زیبا باشد می تواند معیارهای یک وب سایت خوب را دارا باشد ؟

طراحی وب سایت

در زیر به تفضیل به معیارهای زیبایی شناسی یک وب سایت می پردازیم:

زیبایی شناسی و رنگ شناسی

زیبایی شناسی و رنگ شناسی همیشه جزو اولین و اصلی ترین معیارها برای طراحی بوده است.  چه این طراحی برای یک وب سایت بوده باشد یا در معماری بکار رفته باشد، ترکیب رنگ و شیوه بکارگیری المان های مختلف در کنار هم در طراحی سایت می تواند تاثیر به سزایی در گیرایی و به دام انداختن کاربران داشته باشد.

ترکیب المان ها برای یک وب سایت عالی

چینش، مثل یک دیوار منظم

اینکه المان ها چگونه در کنار هم بچینند می تواند تاثیر به سزایی در پیدا شدن مطالب توسط کاربران داشته باشد، بعضی وب سایت ها علاقه دارند که همه چیز در هم و شلوغ باشد تا کاربر در بین مطالب گم شود و وقت بیشتری را در وب سایت بگذراند، اما آیا این می تواند کاربر را جذب کند تا دوباره به آن وب سایت رجوع کند ؟

شلوغ و درهم

از آن طرف بعضی دیگر می خواهند سایت خالی از متن و پر از عکس باشد تا کاربر بتواند ارتباط بصری خوبی با وب سایت برقرار کند. اما داشتن تصاویر و فیلم بیش از حد باعث سنگین شدن صفحه و لود دیرتر آن می شود که خود عامل خسته شدن کاربران از آن صفحه است. همیشه کاربران دوست دارند که صفحات مورد علاقه آن ها در کمترین زمان ممکن به طور کامل لود شود و مطالبی که به دنبال آن هستند در میانه صفحه یا بالای صفحه دیده شود، هر نوع چینشی به غیر از این ممکن از که وب سایت را زیبا کند اما در نهایت موجب سردرگمی کاربر و بیزاری او از سایت مورد نظر می شود.

سئوی بی مورد، عامل شکست طراحی سایت

اگر در طراحی وب سایت شما کلماتی سئو شوند که اربتاطی با مطالب شما در سایت شما نداشته باشند، ممکن است که در گام اول تعدادی کاربر را به خود جذب کنند، اما در نهایب باعث تنفر کاربران از وب سایت شما می شود و در جست و جوی های بعدی تا رسیدن به سایت شما از آن می گذرند زیرا بر این عقیده هستند که مطالبی که در آن وب سایت وجود دارد کاملا بی ارتباط با مطالب مورد نیاز آن ها است، پس باید توجه داشت که کلماتی که شما برای وب سایت مورد نظر خود سئو می کنید باید با هسته مطالب شما ارتباط مستقیمی داشته باشد و اگر غیر از این باشد نه تنها رتبه شما بالاتر نخواهد آمد بلکه روز به روز شاهد افت وب سایت خود خواهید بود.

طراحی وب سایت اسپیناس

یک گرافیست ، برای یک وب سایت

هر وب سایت موفقی نیاز به یک گرافیست ماهر برای ایجاد جلوه های بصری مورد نیاز آن حرفه و کسب و کار است، اگر صاحبان وب سایت بخواهند از عکس های آماده استفاده کنند در دراز مدت موجب رنجش کاربران خود می شوند، پس پیش نیاز و موفقیت هر وب سایت داشتن یک طراح هنرمند برای به ثمر نشاندن ایده های آن کسب و کار و تبدیل آن به عکس هایی است که کاربران را جذب خود کند

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%