0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

تاثیر سئو وبلاگ در طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

امروز می خواهیم در مورد موضوع تاثیر وبلاگ در طراحی سایت باهم صحبت کنیم. در طراحی سایت که انجام می دهید یکی از قسمت های مهم در وب سایت شما بلاگ خواهد بود که کسب و کار و برندینگ شما در بخش مهمی از سایت به نام بلاگ خواهد بود.

پس در کنار تمامی صفحاتی که سفارش می دهید حتما طراحی بلاگ خود را هم سفارش دهید. در این مقاله به مزایای مهم بلاگ اشاره خواهیم کرد و شما خواهید دید که وجود بلاگ برای شما ضروری و حیاتی خواهد بود.

مواردی و مزیت هایی که برای داشتن بلاگ در طراحی وب سایت شما را باهم مرور می کنیم:

بالا بردن ترافیک سایت

همزمان با طراحی سایت حتما بلاگ را داشته باشید. مقاله ها ، اخبار، متون هایی که در بلاگ قرار می دهید. باعث می گردد این مطالب در موتورهای جستجوگر توسط کاربران جستجو شود و افراد زیادی را به دلیل داشتن مطالب به طراحی سایت  شما هدایت کند. باید توجه داشته باشید که مطالب ، اخبارها یا مقاله ها باید مرتبط با وب سایت شما باشد. زمانی که شما مقاله ها یا اخبار را نداشته باشید در نتیجه بازدید کننده ای از سایت شما بازدید نمی کند.

بالا رفتن رنکینگ وب سایت

انتشار مطالب جدید در وب سایت شما یک مزیت بزرگ محسوب می شود. با مطالب جدید در سایت گوگل صفحات بیشتری را در جستجو به جستجوگر نشان می دهد. پس به راحتی می توانید با این کار هم میزان جستجو را بالا ببرید و هم میزان بازدید کننده از وب سایت شما بالا برود. از طرفی اگر مطلب بلاگ برای کاربر مفید باشد این امکان را دارد که مطالب شما را انتشار دهد و در وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارد. این کار باعث افزایش بک لینک های سایت خواهد شد.

در صورتی که مطالب و اخبار در بلاگ شما زیاد می شود می توانید برای هریک از موضوعات دسته بندی را ارائه کنید که به راحتی کاربر بتواند مطالب مورد نیاز خود را جستجو کند. تولید محتوا هم کمک بسیار زیادی به وب سایت شما خواهد کرد که بهترین نتایج را در موتورهای جستجوگر داشته باشید.

بلاگ می تواند مزیت های زیادی داشته باشد از جمله بلاگ سایت شما مطالب جدید و مفیدی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. سعی کنید کیفیت مقاله ها را بالا ببرید تا مخاطبان زیادی را جذب کنید. تمامی موضوعات مربوط به وب سایت خود تولید محتوا کنید.

 

 

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%