0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

به نظر شما خواندن مقالات در طراحی وب سایت به ما کمک میکند

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

به نظر شما مقالات موجود درطراحی سایت اسپیناس  به یادگیری ما کمک میکند ؟بیشتر مردم برای بهبود کارشان ویادگیری بهتر به سایت های مختلف مراجعه میکنند .با توجه به نکات وپیشنهادهایی که در مقاله ها موجود میباشد ایا ما به به نکات ان توجه میکنیم ودر کارمان انرا به کار میبریم یا نه به همان شیوه ای که قبلا کار میکردیم انجام میدهیم؟وکلا همه ی نکات را فراموش میکنیم؟

ایا برای کارهای خودمان تقسیم بندی زمانی مناسبی داریم؟

ایا شما در طول روز برای انجام کارهایتان برنامه ریزی مناسبی دارید؟وقتی میخواهیم یکطراحی سایت انجام دهیم برای تک تک کارهایتان برنامه ریزی انجام میدهید؟ اگر بتوانیم از صد در صد کل کارهایمان حداقل بیست درصد  اختصاص بدهیم به مطالعه وایده گرفتن مقا له ها ونوشته ها بگذاریم وبقیه را صرف عملی کردن ایده هایمان بگذاریم.

در هنگام کار افلاین شوید ؟

هنگامی که دارید کار طراحی سایت را انجام میدهید برای اینکه کار خوب ومفید انجام دهید سعی کنید افلاین باشید .سعی کنید طرح ها یتان را با استفاده از نرم افزار انجام ندهید روی کاغذ بنویسید. با این روش تمرکز ودقتمان بالا میرود وکاربهتری ارائه  میدهیم.

درهنگام طراحی سایت سعی کنیم از مطالب مفید استفاده کنیم

برخی از اطلاعات که میخواهیم برای طراحی استفاده کنیم باید بروز رسانی انجام بدهیم.برای اینکه کارمان پیشرفت خوبی داشته باشد وکار مفید وخوبی ارائه دهیم  یک شیوه ی خوب را پایه ریزی کنیم که بتوانیم هر روز نقاط ضعف وقوت خود را پیدا کنیم وحتی نقاط ضعف که در ارتباط با مشتریان داریم را پیدا کنیم که بتوانیم در بهبود و بالا بردن کارمان تلاش کنیم و یک کار موفق و مفید را ارائه دهیم  وسعی کنیم وبرای از بین بردن نقاط ضعف تلاش کنیم تا بهترین کار را به پایان رسانیم

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%