0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

بهترین افزونه برای طراحی سایت پر سرعت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

افزایش سرعت سایت از عوامل بسیار مهم در هنگام طراحی سایت است. اینکه چرا سرعت سایت اهمیت زیادی دارد را میتوان به این صورت بیان کرد:

علت اصلی داشتن یک سایت برای شما چیست؟ همه افراد و شرکت ها برای معرفی خودشان به مشتریان و یا رقبا خودشان تصمیم میگیرند که سایتی داشته باشند که نشان دهنده نوع کار و روند کاری آن ها باشد و یا محصولات خودشان را برای مشتریان به نمایش میگذارند. حالا فرض کنید سایت شما با سرعت خیلی پایینی لود شود و مشتریان برای مشاهده کالا ها و یا خدماتتان چندین دقیقه منتظر باشند. این موضوع باعث دفع مشتریان و افراد بازدید کننده سایت شما میشود.

جدا از آنکه سرعت پایین سایت باعث میشود سئو سایت شما پایین بماند وهیچ وقت جزء نفرات اول گوگل قرار نگیرید.

امروز قصد داریم یک افزونه پر کاربرد موجود در وردپرس را به شما معرفی کنیم که در کنار کد نویسی های استانداردی که انجام میدهید برای افزایش سرعت و سئو سایت شما بسیار کمک کننده است.

افزونه افزایش سرعت وردپرس wp rocket

این افزونه از بهترین افزونه های موجود برای افزایش سرعت وردپرس است.که میتوان گفت بهترین پلاگین ممکن در این زمینه است. و میتوان گفت از افزونه های پایه و ضروری وردپرس است.

در این افزونه شما فقط با زدن چند دکمه سرعت سایتتان را چندین برابر میکنید. که هم سرعت لود صفحه خودتان را بهبود داده اید و هم سئو سایتتان را قوی کرده اید.

امکانات موجود در افزونه wp rocket

  • کش و ذخیره سازی صفحات

این افزونه توانایی کش کردن صفحات را دارد که وقتی کاربرییک بار وارد سایت شد برای بار دوم سایت با سرعت خیلی بیشتری برایش به نمایش دربیاید و حجم کمتری لود شود

  • کش قبل از بارگذاری

یکی از مهمترین امکانات این افزونه کش کردن صفحه قبل از بارگذاری صفحه است که باعث افزایش سرعت همچنین افزایش رتبه سایت توسط گوگل میشود. چون گوگل این امکان را جزء مزیت های سایت به حساب میاورد.

  • افزایش سرعت در لود عکس و تصاویر

این امکان جزء مواردی است که میتوان گفت از اهمیت زیادی برخوردار است که به سایت و تصاویر این امکان را میدهد تا وقتی که کاربر صفحه را اسکرول نکرده و پایین نیامده است عکس ها لود نشود. این باعث میشود سرعت لود اولیه سایت پایین بیاید و تمامی تصاویر در همان ابتدا لود نشوند.

  • فشرده سازی فایل ها

در سایت های وردپرسی تعداد فوق العاده زیادی فایل Css و html وجود دارد که هنگام لود اطلاعات آن ها سرعت سایت کم میشود. این افزونه میتواند تمامی این ها را فشرده و بهینه کرده تا سرعت سایت شما افزایش پیدا کند

  • متن باز بودن

این افزونه به صورت کد نویسی باز ارائه شده است که به کد نویسان و طراحان سایت این امکان را میدهد تا خودشان بر حسب نیاز این افزونه را گسترش بدهند

اگر هنوز مطمئن نیستید این افزونه واقعا میتواند در سرعت سایت شما تاثیر زیادی داشته باشد کافی است این افزونه را نصب کنید و توسط gtmetrix قبل و بعد سایتتان را مقایسه کنید تا متوجه شوید چند درصد در افزایش سرعت سایت شما تاثیر گذار بوده است
 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%