0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

بهبود رتبه گوگل

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

اگر شما هم جزء افرادی که به دنبال رسیدن سایت خودتان به نفرات اول گوگل هستید و یا قبلا رتبه خوبی داشته اید و با به روز رسانی طراحی سایت رتبه خودتان را از دست داده اید و میخواهید باز به جای قبلی خودتان برگردید مطالب این مقاله را بخوانید.

نکته ای که وجو دارد این است که لازم نیست شما متخصص سئو باشید فقط کافی است که تمام نکات زیر را رعایت کنید تا بعد از مدتی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید.

نکات موجود در سئو

روش ها و نکاتی که زیر گفته میشود را با دقت انجام دهید و سعی کنید تمام موارد آن انجام شود تا شما دچار مشکل نشوید

  1. فهرستی ایجاد کنید که شامل کلمات کلیدی شما باشد

لیست شما باید شامل کلمات کلیدی مورد نظر و هدف اصلی شما است باشد.در این مورد باید روی کلمات کلیدی که در حوزه کاری شما بیشترین جستجو را دارد تحقیق کنید و آن کلمات را پیدا کنید. برای این کار شما از ابزار هایی مثل google keyword planner یا kwfinder میتوانید استفاده کنید. این ابزارهایی که معرفی کردیم هم به شما میزان سختی یک کلمه را نشان میدهند هم کلمات مرتبط با آن کلمه را به شما نشان میدهند

همچنین شما میتوانید از ابزار های رایگانی مثل ahrefs برای پیدا کردن این کلمات استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید کلمه کلیدی شما طراحی سایت باشد. بعد از تحقیق درباره این کلمه به این نتیجه میرسید که در این کلمه رقابت خیلی زیاد است و رسیدن به نفرات اول کار سختی است و تصمیم میگیرید کلمه ای مشابه با آن را انتخاب کنید تا بتوانید به رتبه قابل قبولی برسید.

  1. داشتن یک قانون مشخص برای لینک بیلدینگ های سایتتان

شما باید یک قانون خاص داشته باشید و از آن پیروی کنید چون نداشتن یک برنامه ریزی دقیقی و مناسب ممکن است به شایتتان آسیب بزند و شما نتوانید به راحتی به هدفتان برسید. بعد از برنامه ریزی در مورد لینک بیلدینگ سایتتان نوبت به دریافت بک لینک های سایتتان است. در این مرحله تمام سعیتان را بکنید که به صورت طبیعی این کار را انجام دهید و از روش های غیر طبیعی و ناگهانی استفاده نکنید تا اسپم شناخته نشوید

فهمیدن ایم که گوگل دقیقا بر اساس چه چیزی به شما رتبه میدهد کار سختی ولی یک سری از قوانین هست که در تعیین رتبه در گوگل کاملا مشخص است مثل اینکه یک سایت ترافیک تقلبی نداشته باشد. گوگل سایت هایی که به تقلب ترافیک خودشان را زیاد میکنند تا به عنوان یک سایت پربازدید خودنمایی کنند را تشخیص میدهد. بنابر این اگر در این مرحله عجله کنید مطمئن باشید که به جای رساندن سود به ساییتان دارید به آن آسیب وارد مکنید.

شما میتوانید از ابزاری مثل automatic link bulding استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد روند کار شما کاملا طبیعی است. بهتر از در اول کار شما از بک لینک های شبکه های اجتماعی پایین تر شروع کنید و بعد از آن کم کم بعد از دو ماه شروع به بک لینک های با رتبه بالاتر کنید.

  1. بک لینک هایی را به دست بیاورید که دارای انکر تکست و کلمات کلیدی متفاوتی باشد

اگر شما یک متخصص سئو نیستید و از در مورد فرمول های توزیع انکر تکست ها اطلاعاتت زیادی ندارید میتونید از فرمول ساده آن استفاده کنید:

برای اینکه گوگل شما را به عنوان یک سایت عادی که دارد روند طبیعی خودش را به خوبی جلو میبرد شناسایی کند باید 4 قانون زیر را عملی کنید

  • سعی کنید انکر تکست های شما منحصر به فرد و در عین حال متفاوت باشد. فرض کنید شما در زمینه طراحی سایت کار مکنید لیست انکر تکست های شما میتواند به این صورت باشد:
  • طراحی سایت
  • طراحی سایت تهران
  • طراحی وب سایت
  • طراحی سایت حرفه ای
  • درصدی از انکر تکست های شما باید شامل آدرس سایت یا فقط آدرس url باشد
  • https://sitedp.com
  • طراحی سایت در https://sitedp.com/
  • طراحی وب سایت در https://sitedp.com/
  • درصدی از انکر تکست های شما باید شامل نام شرکت خودتان و یا نام برند شما باشد
  • برای اینکه تبلیغات و لینک بیلدینگ های شما عادی و طبیعی باشد باید از کلمات کلیدی متفاوت استفاده کنید

موارد بالا باعث میشود که رتبه سایت شما توسط گوگل روزانه افزایش پیدا کند بدون اینکه گوگل بخواهد شما را جریمه کند.

در قسمت بعدی آموزش سئو با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید تا مواردی که کامل در مورد سئو باید رعایت کنید را با هم بررسی کنیم

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%