0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

بهبود رتبه سایت در الکسا با طراحی سایت اسپیناس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

بهبود رتبه سایت در الکسا با طراحی سایت اسپیناس

وب سایت الکسا یک وب سایت بسیار معروف برای نمایش رتبه ترافیک سایت در کشور مورد نظر و در جهان است (www.alexa.com) . برای این که بفهمیم  طراحی سایت که انجام می دهیم وب سایت ما در الکسا دارای چه رتبه است از افزونه الکسا ترافیک رنک  استفاده می کنیم که رتبه وب را در کشور مربوط به سایت و در کل دنیا و همچنین اطلاعات بیشتری درباره وب سایت به ما می دهد . شما هم می توانید این افزونه را نصب و رتبه هر سایت را به دست آورید . برای مثال رتبه سایت اسپیناس در شکل زیر نمایش داده شده .

برای افزایش رتبه وب سایت در الکسا باید موارد زیر را رعایت کنیم :

افزایش بازدید وب سایت

یکی از مهم ترین دلایلی طراحی سایت که باعث افزایش رتبه در الکسا می شود بالابردن بازدید وب سایت است حتی تا آن جا این مورد مهم است که بعضی از وب سایت هایی که دارای رتبه ی خوبی در این وب سایت هستند از نظر کیفیت طراحی وب سایت و بهینه سازی بسیار ضعیف هستند اما چون بازدید روزانه آن ها زیاد است رتبه خوبی دارند .

مراحل بهینه سازی

طراحی سایت شما برای افزایش یازدید وب سایت چند راه حل مهم وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم .

اولین راه حل بهینه سازی زیرساختی وب است است . این بهینه سازی به این معنی است که وب سایت را با توجه به الگوریتم های گوگل و استاندارد هایی که برای طراحی وب سایت وجود دارد ، طراحی کنیم .

دومین راه حل قرار دادن مطالب مفید در وب سایت است . به مطالب جدید و با کیفیتی که خواندن آن ها  برای کاربران خوشایند است مطلب مفید گفته می شود . مدیر وب سایت باید مطالبی که تشخیص داده کاربران به آن مطالب احتیاج دارند را در وب سایت قرار دهد .

سومین راه حل تبلیغات است . یکی از راه های مفید دیگری که منجر به افزایش بازدید وب سایت می شود ، تبلیغات است . تبلیغات وب سایت در دو بخش بک لینک و تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز انجام می شود .

بک لینک  یعنی این که لینک وب سایت خود را در وب سایت هایی که بازدید روزانه ی آن ها زیاد است و ما احتمال می دیم که کاربران از طریق این وب سایت به وب سایت ما هم مراجعه می کنند ، قرار دهیم . که به نسبت هزینه بردار است .

در ادامه 

تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز روشی سریع و به نسبت کم هزینه تر برای افزایش بازدید وب سایت است . برای این کار می توانید به وب سایت هایی که با گوگل همکاری می کنند رفته و نسبت به تبلیغات اقدام کنید .

چهارمین راه حل قرار دادن امکانات مفید برای کاربران است . هر چه قدر وب سایت برای کاربران امکانات خوب    و مفیدی را برای کاربران فرآهم کند احتمال بازدید دوباره کاربر بیشتر می شود . امکاناتی همچون پرداخت الکترونیکی ، ثبت نام کاربران ، پشتیبانی آنلاین و …

پنجمین راه حل ارسال خبرنامه الکترونیکی به ایمیل کاربران تا از کاربران را از آخرین رویداد های وب سایت آگاه کنیم .

 

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%