0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

برند و برندینگ

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

برند و برندینگ

تعریف برند (Brand) طبق انجمن بازاریابی امریکا یک اسم یا عبارت ، نماد یا آرم یا هر مشخصه دیگری می باشد که تداعی کننده خدمات یا فروش محصول خاص است و وجه تمایز آن با خدمات یا محصولات مشابه باشد . نشان تجاری در ایران بعنوان برند در نظر گرفته می شود. در واقع برند همان چیزی ست که مخاطب با دیدن ، شنیدن ناخودآگاه ویژگی یا مشخصه ای در ذهن او تداعی می کند.

واژه برند یا مارک به خدمت یا محصولی اطلاق می شود که ارزش اجتماعی و اعتبار بالایی داشته باشد . به عبارت دیگر برند و برندینگ دارای ماهیت اجتماعی است پس می توان گفت برندی قدرتمند است که افراد زیادی نسبت به آن احساس مالکیت داشته باشند.

در واقع برند و برندینگ یکی از اصول مهم در جنبه های کسب و کار و بنگاه های اقتصادی است . اگر بخواهیم در مورد دلایل موفقیت و طراحی سایت   پیشرفت یک کسب و کار را بررسی کنیم می توانیم به وضعیت برند بودن آن باید توجه کرد.

ابزار برندینگ

برای برندسازی چندین ابزار را در اختیار بازاریابان قرار می دهند تا از طریق آن باکاربران در ارتباط قرار گیرند. برای ساختن یک برند قوی در بازار از تبلیغات، خدمات به مشتری، فروش بیشتر ، بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم ، اسپانسر و غیره استفاده می کنند.

به طور کلی در برندسازی باید یک جایگاه احساسی و عاطفی را به خدمت اضافه نمود تا بدین وسیله ارزش خدمت یا محصول به مشتریان افزایش پیدا کند.

در برند سازی از گزارش و پیام های رسانه ای استفاده می گردد که این پیام ها هرچقدر بیشتر و محتوای آن مطلوب تر باشد برند یا نام تجاری با قدرت بیشتری نمایان خواهد شد. با بهترین شرکت طراحی سایت کسب و کارتان می توانید در جهت برندسازی همگام شوید.

برای ایجاد آگاهی در مورد محصول یا خدمت و  افزایش وفاداری و تعهد مشتریان استفاده می شود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%